Víťazný návrat obľúbenej Chart Show, Televízne noviny na čele rebríčka sledovanosti

18. 10 2018 13:50 | Tlačová správa
Chart Show
Chart Show Foto: TV Markíza

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Oteckovia.

Obľúbená hudobno-zábavná relácia Chart Show sa v stredu, 17. októbra 2018, úspešne vrátila na obrazovky televízie Markíza. Divákom sa predstavila s novými atraktívnymi hosťami, rebríčkom tých najlepších párty hitov, ale priniesla tiež exkluzívne vystúpenie legendárneho britského dua Right Said Fred. Premiérová epizóda dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 7,5 % aj trhový podiel 25,0 %, a v čase vysielania porazila komediálne seriály konkurencie.

Večer plný príjemnej hudobnej nostalgie a skvelej zábavy s moderátorkou Adelou Vinczeovou, hudobným expertom Jurajom Čurným a hosťami Martinom Nikodýmom, Jankou Kovalčíkovou a Braňom Deákom si vychutnalo celkovo 371-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla hlavná spravodajská relácia TV Markíza skvelý rating 8,7 % a trhový podiel 29,2 %. Aktuálne informácie z domova i zo sveta si nenechalo ujsť celkovo 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Excelentné výsledky zaznamenali aj ostatné večerné spravodajské relácie Počasie (rating 8,5 %/share 26,1 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,2 %/share 25,0 % v CS 12-54), ktorým patrili druhá a štvrtá priečka v rebríčku divácky najúspešnejších stredajších programov.

Podvečer naďalej výrazne dominuje trhu rodinný seriál Oteckovia, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 8,4 % a trhový podiel 37,6 %. Konkurenčná súdna šou zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 8,8 %. Zaujímavé príbehy štvorice sympatických oteckov si v stredu nenechalo ujsť 428-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma sa naďalej výborne darí novému americkému seriálu z lekárskeho prostredia s názvom Dobrý doktor. V cieľovej skupine 12-54 obsadil druhú priečku v rámci rebríčka sledovanosti menších staníc, tretia epizóda zaznamenala rating 1,8 % a trhový podiel 5,7 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,0 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,0 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)