Susedia opäť pokorili hranicu pol milióna divákov

23. 10 2018 15:22 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Televízia Markíza v pondelok obsadila päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj večernému spravodajstvu a Oteckom.

Legendárny komediálny seriál Susedia sa v pondelok, 22. októbra 2018, stal na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla premiérová epizóda s názvom Zásnuby vysoko nadpriemerný rating 10,3 % aj trhový podiel 28,7 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 509-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej jesennej sezóny.

Celkovo najsledovanejším programom dňa bola v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 11,1 % a trhový podiel 31,5 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť celkovo 618-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ratingovú desiatku prekročila ešte aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 10,3 %/share 32,1 % v CS 12-54) a výborne sa darilo aj Športovým novinám (rating 9,5 %/share 26,9 % v CS 12-54), ktoré uzavreli päticu divácky najúspešnejších pondelkových programov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol skvelý rating 9,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 38,0 %. K obrazovkám prilákal celkovo 489-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,1 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,8 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)