Oteckovia pokorili v rámci aktuálnej sezóny ďalšie rekordy

25. 10 2018 13:25 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Sezónne rekordy prekonal v stredu aj magazín Reflex, vynikajúco sa však darilo tiež spravodajstvu, zábavnej šou Dobre vedieť! a reality šou Farma.

Fantastické úspechy rodinného seriálu Oteckovia pokračovali na obrazovkách televízie Markíza aj v stredu, 24. októbra 2018. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším programom dňa spomedzi ponuky všetkých slovenských staníc a zároveň dosiahol v rámci aktuálnej sezóny rekordný divácky úspech.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine Oteckovia prvý raz v rámci jesennej série prekonali ratingovú desiatku s doposiaľ najlepším výkonom 10,7 % a zaznamenali tiež vysoko nadpriemerný trhový podiel 40,7 %. Konkurenčná súdna šou dosiahla v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 9,5 %.

Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 525-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež rekordný výsledok od štartu aktuálnej sezóny seriálu.

V rámci spravodajstva sa najlepšie darilo relácii Počasie, ktorá sa umiestnila na druhej priečke v stredajšom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 10,4 % a trhový podiel 31,0 %. V širšej cieľovej skupine 12+ bola aktuálna predpoveď počasia vôbec najsledovanejším programom na trhu s 580-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Štvoricu divácky najúspešnejších stredajších programov v rámci cieľovej skupiny 12-54 uzavreli ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,0 %/share 31,7 %) a Športové noviny (rating 9,5 %/share 27,5 %).

Jednotkou na trhu bola Markíza aj s večernou zábavnou šou Dobre vedieť!, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 8,2 % a trhový podiel 23,5 %. Výborne sa darilo tiež nasledujúcej reality šou Farma, pripísala si rating 6,6 % a trhový podiel 25,4 % v cieľovej skupine 12-54.

Sezónne rekordy v rámci cieľovej skupiny 12-54 dosiahol aj popoludňajší magazín Reflex s ratingom 6,8 % a trhovým podielom 37,4 % v cieľovej skupine 12-54, ktorému s obdobne vynikajúcimi výsledkami predchádzali Prvé Televízne noviny (rating 5,6 %/share 36,7 %).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,0 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,5 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)