Oteckovia opäť najsledovanejší na trhu, Chart Show prekonávala rekordy

08. 11 2018 12:55 | Tlačová správa
Chart Show
Chart Show Foto: TV Markíza

V stredu sa na Markíze tradične vynikajúco darilo aj večernému spravodajstvu, v cieľovej skupine si najviac divákov pozrelo Televízne noviny.

Podvečerný rodinný seriál Oteckovia pokračuje na obrazovkách televízie Markíza vo fenomenálnych výkonoch. V stredu, 7. novembra 2018, sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia vysoko nadpriemerný rating 9,8 % aj trhový podiel 37,7 %. Konkurenčná Súdna sieň zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 8,0 %. Príjemný podvečer v spoločnosti obľúbených seriálových postáv si vychutnalo celkovo 508-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jasným víťazom v rámci večerného programu sa stala obľúbená hudobno-zábavná relácia Chart Show, premiérová epizóda venovaná tým najväčším hitom spred roku 1989 dosiahla 3. najvyšší tohtoročný rating 8,5 % a rekordný trhový podiel 26,6 % v rámci cieľovej skupiny 12-54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala so seriálmi Som mama (share 14,8 % v CS 12-54) a Naši (share 12,1 % v CS 12-54).

Večer plný príjemnej hudobnej nostalgie a skvelej zábavy, ktorý bol ovenčený aj živými vystúpeniami speváka Paľa Hammela, súrodencov Hečkovcov a českého hitmakera Michala Davida, si vychutnalo od začiatku roka rekordných 430-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Televíznym novinám, ktoré sa umiestnili na 2. priečke v utorkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 9,5 % a trhový podiel 29,4 %. V širšej cieľovej skupine 12+ bola hlavná spravodajská relácia TV Markíza absolútne najsledovanejším programom na trhu s 555-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Excelentné výsledky zaznamenali aj ostatné večerné spravodajské relácie Počasie (rating 9,1 %/share 26,5 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,9 %/share 22,2 % v CS 12-54), ktorým patrili 3. a 5. priečka v rebríčku divácky najúspešnejších stredajších programov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,5 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,5 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)