Dobre vedieť! s Gizkou Oňovou a Sajfom historicky najsledovanejšie!

23. 01 2019 11:15 | Tlačová správa
Dobre vedieť!
Dobre vedieť! Foto: TV Markíza

Divácky najúspešnejším programom utorka sa stala relácia Počasie, podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia.

Obľúbená zábavná šou Dobre vedieť! prekonala v utorok, 22. januára 2019, na obrazovkách televízie Markíza všetky svoje doterajšie rekordy. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o najsledovanejšie vydanie od štartu relácie v máji 2016.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Dobre vedieť! rekordný rating 9,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,0 %. Konkurenčná relácia Reštart zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,7 %. Mimoriadne vydarená epizóda s hosťami Gizkou Oňovou a Matejom "Sajfom" Cifrom pritiahla k obrazovkám celkovo 556-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež historicky najvyšší počet.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala excelentný rating 12,3 % a trhový podiel 34,0 %. Aktuálne informácie o počasí pritiahli k obrazovkám až 680-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ostatné večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,0 %/share 33,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,5 %/share 25,7 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol vynikajúci rating 11,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 40,3 %. Konkurenčná TV Joj zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine so seriálom Záchranári trhový podiel 10,3 % a s reláciou IQ Taxi trhový podiel 10,2 %. Ďalšie príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov a ich rodín si vychutnalo celkovo 579-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,1 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,8 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)

 
/* associated find node 'Neprehliadnite' */