Televízne noviny a Oteckovia na čele rebríčka sledovanosti

30. 01 2019 12:30 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Večer sa opäť vynikajúco darilo zábavnej šou Dobre vedieť!, televízia Dajto ovládla utorkový rebríček sledovanosti menších staníc.

Televízia Markíza aj v utorok, 29. januára 2019, tradične obsadila najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti, zabodovalo večerné spravodajstvo, ale tiež kvalitná rodinná zábava.

Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla tretí najvyšší januárový rating 11,6 % rekordný trhový podiel 34,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 637-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež tretí najlepší tohtoročný výsledok.

Vynikajúco sa však darilo aj ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 10,9 %/share 31,8 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,1 %/share 26,4 % v CS 12-54).

Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila podvečernému rodinnému seriálu Oteckovia, ktorý s ratingom 11,0 % a trhovým podielom 38,4 % v cieľovej skupine 12-54 tradične prevalcoval programovú ponuku konkurencie. TV Joj zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine so seriálom Záchranári trhový podiel 8,0 % a s kvízom IQ Taxi trhový podiel 8,8 %. Ďalšie príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 551-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jednoznačným víťazom v rámci večernej programovej ponuky sa stala obľúbená zábavná šou Dobre vedieť! s hosťami Evou „Evelyn“ Kramerovou a Štefanom Martinovičom. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 9,3 % a trhový podiel 25,9 %. Konkurenčná relácia Reštart na TV Joj zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,0 %. Dobre vedieť! pritiahlo k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza doslova ovládla tiež utorkový rebríček sledovanosti menších staníc, pričom až 12 priečok z 20 v ňom patrilo televízii Dajto. Najúspešnejšie boli podvečerné epizódy sitcomov Priatelia (rating 2,1 %/share 10,3 % v CS 12-54) a Dva a pol chlapa (rating 2,0 %/share 8,8 % v CS 12-54), zabodoval však aj večerný kinohit Šialený Max: Zbesilá cesta (rating 2,0 %/share 6,3 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v komerčne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,5 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 34,2 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)

 
/* associated find node 'Neprehliadnite' */