Fenomenálni Oteckovia s absolútne rekordnou sledovanosťou!

06. 02 2019 11:10 | Tlačová správa
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Diváci v utorok jednoznačne uprednostnili večerné spravodajské relácie TV Markíza, opäť vynikajúco sa darilo aj zábavnej šou Dobre vedieť!.

Fantastické úspechy podvečerného rodinného seriálu Oteckovia pokračujú! V poradí už 196. epizóda, ktorú televízia Markíza odvysielala v utorok, 5. februára 2019, dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 absolútne rekordnú sledovanosť. Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénne najsledovanejším programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine zaznamenali Oteckovia doposiaľ najvyšší rating 13,0 % a šiesty najlepší trhový podiel 43,1 % od štartu seriálu 1. januára 2018. Konkurencii nedali najmenšiu šancu, keď TV Joj dosiahla v rovnakej cieľovej skupine so seriálom Záchranári trhový podiel 9,3 % a s kvízom Po škole trhový podiel 7,6 %.

Pútavé a sviežim humorom odľahčené príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 624-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v doterajšej histórii seriálu. Úspešnejšia v tejto univerzálnej cieľovej skupine bola iba úvodná epizóda z 1. januára 2018, ktorá pritiahla k obrazovkám 637-tisíc divákov.

Ďalšie najvyššie priečky v utorkovom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 10,2 % / share 31,5 % v CS 12-54), Počasie (rating 9,7 % / share 28,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,0 % / share 26,0 % v CS 12-54).

Jednoznačným víťazom v rámci večernej programovej ponuky sa stala obľúbená zábavná šou Dobre vedieť! s atraktívnymi hosťami - herečkou Karin Haydu a moderátorom Andrejom Bičanom. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla nadpriemerný rating 8,2 % a trhový podiel 24,1 %. Konkurenčná relácia Reštart na TV Joj zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,6 %. Dobre vedieť! pritiahlo k obrazovkám celkovo 476-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v komerčne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,8 %).

Komentáre ( 0)

 
/* associated find node 'Neprehliadnite' */