Úspešný víkend so štartom šou The Voice Česko Slovensko a premiérou kinohitu 7 sestier

11. 02 2019 11:35 | Tlačová správa
The Voice Česko Slovensko
The Voice Česko Slovensko Foto: TV Markíza

Televízia Markíza počas uplynulého víkendu suverénne obsadila najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj večernému spravodajstvu.

Veľkolepá spevácka súťaž The Voice Česko Slovensko v nedeľu, 10. februára 2019, s úspechom odštartovala na obrazovkách televízie Markíza. Úvodná epizóda fázy Výber naslepo sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla celosvetovo úspešná šou nadpriemerný rating 9,8 % a trhový podiel 24,7 %. Fantastické spevácke výkony, hviezdni koučovia Jana Kirschner, Kali, Vojtěch Dyk a Pepa Vojtek, ako aj šarmantné moderátorky Mária Čírová a Tereza Kerndlová pritiahli k obrazovkám celkovo 431-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

The Voice Česko Slovensko si obzvlášť získalo cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 43,5 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s vynikajúcim ratingom 11,8 % a trhovým podielom 29,4 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 632-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá priečka v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrila nasledujúcej relácii Počasie (rating 11,3 %/share 27,6 % v CS 12-54).

Taktiež aj v sobotu, 9. februára 2019, patrili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti televízii Markíza. Najsledovanejšími programami dňa sa rovnako stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 9,7 %/share 30,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 9,5 %/share 28,7 % v CS 12-54). V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si pozície vymenili, keď si Počasie pozrelo celkovo 588-tisíc divákov a Televízne noviny 576-tisíc divákov.

Večerná premiéra kinohitu 7 sestier nedala konkurencii žiadnu šancu, keď v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala excelentný rating 9,3 % a trhový podiel 27,8 %. Zábavná šou Všetko, čo mám rád dosiahla na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,5 % a súťaž Záhady tela na Jednotke RTVS trhový podiel 13,8 %. Strhujúci triler s nevšednou zápletkou si vychutnalo celkovo 418-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečer sa výborne darilo šoubiznisovej relácii Smotánka, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 7,5 % a trhový podiel 25,6 %, pričom uzatvorila päticu najsledovanejších sobotných programov. Pozrelo si ju celkovo 489-tisíc divákov starších ako 12 rokov.


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)

 
/* associated find node 'Neprehliadnite' */