The Voice Česko Slovensko opäť víťazom večera, Na telo prekonáva rekordy

18. 02 2019 14:10 | Tlačová správa
The Voice Česko Slovensko
The Voice Česko Slovensko Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v nedeľu v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 stala relácia Počasie.

Veľkolepá spevácka súťaž The Voice Česko Slovensko pokračuje na obrazovkách televízie Markíza vo výborných výkonoch. Druhá epizóda fázy Výber naslepo sa v nedeľu, 17. februára 2019, stala v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 opäť najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla šou nadpriemerný rating 9,4 % a trhový podiel 24,2 %. Ďalšie strhujúce hľadanie toho najlepšieho hlasu Česka a Slovenska pritiahlo k obrazovkám celkovo 406-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

The Voice Česko Slovensko si doslova podmanilo cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 45,6 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s ratingom 10,3 % a trhovým podielom 26,5 %. Aktuálne informácie o poveternostnej situácii si nenechalo ujsť 574-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrila hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny (rating 9,6 %/share 26,2 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 572-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Ostatné dve nedele prekonáva rekordy politická diskusná relácia Na telo, ktorá priniesla dva atraktívne duely prezidentských kandidátov. Včerajšia debata moderátora Michala Kovačiča so Zuzanou Čaputovou a Robertom Mistríkom dosiahla v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating 5,1 % a absolútne rekordný trhový podiel 23,7 % od obnovenia relácie v septembri 2018. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ ju sledovalo 320-tisíc divákov.

Z hľadiska sledovanosti si doposiaľ najlepšie počínal minulotýždňový duel Bélu Bugára a Štefana Harabina, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rekordný rating 5,8 % a druhý najvyšší trhový podiel 22,4 %. Sledovalo ho taktiež rekordných 383-tisíc divákov starších ako 12 rokov.


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)