Dobre vedieť! s hviezdami seriálu Oteckovia výrazne zabodovalo

20. 02 2019 13:00 | Tlačová správa
Dobre vedieť!
Dobre vedieť! Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v hlavných cieľových skupinách stalo Počasie, podvečer nedali konkurencii šancu obľúbení Oteckovia.

Obľúbená zábavná šou Dobre vedieť! pokračovala na obrazovkách televízie Markíza vo vynikajúcich výkonoch aj v utorok, 19. februára 2019. K silnej diváckej odozve prispeli aj hostia z mimoriadne úspešného seriálu Oteckovia - populárni herci Mária Bartalos a Marek Fašiang.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 včerajšie Dobre vedieť! dorovnalo štvrtý najvyšší rating od svojho štartu v máji 2016 s hodnotou 9,5 %, a dosiahlo vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,2 %. Konkurenčná relácia Nikto nie je dokonalý zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,8 %. Skvelú zábavu s moderátorom Rasťom Sokolom a kapitánmi Jurajom Kemkom a Vladom Kobielskym si vychutnalo celkovo 508-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala excelentný rating 10,7 % a trhový podiel 31,0 %. Aktuálne informácie o počasí pritiahli k obrazovkám 599-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ostatné večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,3 %/share 31,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,7 %/share 24,8 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, ktorý sa aj napriek silnej športovej konkurencii stal v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa s ratingom 9,6 % a trhovým podielom 33,4 %. Konkurenčná TV Joj zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine so seriálom Záchranári trhový podiel 6,8 % a s reláciou Po škole trhový podiel 6,0 %. Ďalšie príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 492-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,2 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,0 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)