Pôvodné seriálové hity TV Markíza na čele diváckeho záujmu

12. 03 2019 12:40 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Televízia Markíza v pondelok obsadila päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj večernému spravodajstvu a Reflexu.

Pôvodná seriálová tvorba televízie Markíza si doslova podmanila divákov aj v pondelok, 11. marca 2019. Najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stal podvečerný rodinný seriál Oteckovia s vysoko nadpriemerným ratingom 11,3 % a trhovým podielom 39,0 %. Konkurenčná súťaž Lucky room oslovila v rovnakej cieľovej skupine 7,6 % divákov pri obrazovkách. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 563-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 9,9 % a trhový podiel 28,9 %. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 584-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší program dňa.

Skvelé výsledky zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 9,7 %/share 29,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,8 %/share 22,9 % v CS 12-54). Podvečer zabodovali pútavé reportáže v magazíne Reflex (rating 6,2 %/share 29,8 % v CS 12-54).

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom v pondelkovom rebríčku sledovanosti bol v rámci cieľovej skupiny 12-54 kultový komediálny seriál Susedia, ktorý zaznamenal tradične vynikajúci rating 9,4 % a trhový podiel 26,8 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 478-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu bol aj nasledujúci komediálny seriál Kuchyňa s ratingom 7,2 % a trhovým podielom 24,2 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,1 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,0 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)