Zábavná šou 2 na 1 s exkluzívnym hosťom Mirom Žbirkom ovládla stredajší večer

21. 03 2019 12:00 | Tlačová správa
2 na 1
2 na 1 Foto: TV Markíza

Skupina Markíza v stredu dosiahla v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 najvyšší celodenný trhový podiel od októbra 2016.

Nová zábavná šou 2 na 1 pokračuje na obrazovkách televízie Markíza vo vynikajúcich výkonoch, v stredu, 20. marca 2019, sa stala jednoznačnou prvou voľbou divákov pri výbere večerného programu a prispela k najvyššiemu celodennému trhovému podielu skupiny Markíza za posledné roky.

Tretie vydanie autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla s exkluzívnym hosťom, slovenskou speváckou legendou Miroslavom Žbirkom, dosiahlo v strategickej cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,2 %. Konkurenčný seriál Som mama zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,9 % a relácia Najväčší Slovák na Jednotke RTVS trhový podiel 5,6 %. Večer plný bláznivých úloh, zaujímavého rozprávania a skvelej zábavy pritiahol k obrazovkám celkovo 461-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejším programom dňa bola v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla skvelý rating 10,1 % a trhový podiel 31,7 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť celkovo 602-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečer naďalej jednoznačne dominuje trhu rodinný seriál Oteckovia, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 9,9 % a trhový podiel 40,0 %. Konkurenčná súťaž Lucky room zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 8,1 %. Ďalšie zaujímavé príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov si v stredu nenechalo ujsť 514-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny s ratingom 9,8 % a trhovým podielom 32,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 580-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Podvečer zabodovali pútavé reportáže v magazíne Reflex (rating 5,2 %/share 30,0 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) dosiahla v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 celodenný trhový podiel 36,2 %, čo je najlepší výsledok od 10. októbra 2016. Silnou jednotkou na trhu bola aj v prime-time 19.00-23.00 s druhým najvyšším tohtoročným podielom na trhu 35,5 %.


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)