Horná Dolná a Počasie najsledovanejšími programami dňa

05. 04 2019 13:05 | Tlačová správa
Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Podvečer nedali konkurencii šancu Oteckovia, na obrazovkách televízie Dajto zabodoval atraktívny priamy prenos prípravného hokejového zápasu Slovensko – Švédsko.

Úspešný komediálny seriál Horná Dolná si vo štvrtok, 4. apríla 2019, podmanil väčšinu televíznych divákov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa na obrazovkách televízie Markíza stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová epizóda s názvom Prvý apríl dosiahla v tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine nadpriemerný rating 8,9 % a trhový podiel 26,0 %, pričom v čase vysielania výrazne porazila šou Inkognito na TV Joj, ktorá zaznamenala trhový podiel 16,1 %. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo celkovo 375-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie s ratingom 8,8 % a trhovým podielom 28,3 % v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie o poveternostnej situácii na Slovensku i vo svete si nenechalo ujsť 550-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Vynikajúco sa však darilo aj hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,5 % a trhový podiel 29,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo celkovo 533-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj vo štvrtok štandardne kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 8,5 % a trhový podiel 37,3 %. Konkurenčná súťaž Lucky room zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 6,0 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších televíznych oteckov si nenechalo ujsť 455-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na čele rebríčka sledovanosti menších staníc sa umiestnila televízia Dajto vďaka atraktívnemu prípravnému hokejovému zápasu Slovensko – Švédsko. Najväčšiu divácku pozornosť si získala záverečná tretina stretnutia, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 2,3 % a trhový podiel 8,7 %. V priemere zaznamenal celý priamy prenos rating 2,0 % a trhový podiel 9,9 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,9 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,4 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)