TV Dajto celodennou trhovou trojkou, absolútny rekord seriálu Sila ženy na TV Doma

17. 04 2019 12:00 | Tlačová správa
Jack Reacher 2: Nevracaj sa
Jack Reacher 2: Nevracaj sa Foto: Paramount Pictures

Najsledovanejším programom dňa sa v utorok stali Televízne noviny, nasledovaná rodinným seriálom Oteckovia a kvíz-šou Dobre vedieť!

Skupina Markíza dosiahla v utorok, 16. apríla 2019, tradične vynikajúce výsledky sledovanosti, pričom výrazne zabodovali aj menšie stanice Dajto a Doma.

Televízia Dajto bola v strategickej cieľovej skupine 12-54 dokonca celodennou trhovou trojkou, keď dosiahla priemerný trhový podiel 5,7 % a predstihla tak aj verejnoprávnu Jednotku RTVS. Z jej včerajšej programovej ponuky si najviac divákov zvolilo večerný hviezdne obsadený akčný kinohit Jack Reacher 2: Nevracaj sa, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,8 % a trhový podiel 6,0 %.

V rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov v rámci ponuky menších staníc obsadilo Dajto až 12 priečok. K skvelej výkonnosti dopomáha najmä čoraz obľúbenejší blok popoludňajších komediálnych seriálov Teória veľkého tresku, Priatelia a Dva a pol chlapa, ktorých trhové podiely v cieľovej skupine 12-54 pravidelne prekračujú hranicu 10 %.

V utorok sa však výborne darilo aj televízii Doma, ktorá s tureckým seriálovým hitom Sila ženy prekonala všetky doterajšie rekordy a obsadila prvé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti menších staníc. Druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla doposiaľ najvyšší rating 1,8 % aj trhový podiel 6,2 %, celkovo pritiahla k obrazovkám taktiež rekordných 179-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším programom dňa sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala na obrazovkách TV Markíza v cieľovej skupine 12-54 rating 7,7 % a trhový podiel 29,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 podvečernému rodinnému seriálu Oteckovia, ktorý si pripísal tradične vynikajúci rating 7,4 % aj trhový podiel 37,6 %. Konkurenčná relácia Súdna sieň dosiahla na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 6,6 %.

Markíza bola jednotkou na trhu aj s večernou programovou ponukou, zábavná šou Dobre vedieť! obsadila v cieľovej skupine 12-54 s ratingom 7,1 % a trhovým podielom 21,1 % tretie miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,5 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 30,9 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)