Skvelá zábavná šou 2 na 1 s hosťom Mariánom Čekovským prekonala všetky tohtoročné rekordy

18. 04 2019 14:30 | TS
2 na 1 - Marián Čekovský
2 na 1 - Marián Čekovský Foto: TV Markíza

V stredu sa na obrazovkách TV Markíza vynikajúco darilo aj večerným spravodajským reláciám a podvečernému seriálu Oteckovia.

Bláznivá zábavná šou 2 na 1 potvrdzuje na obrazovkách televízie Markíza svoj status jedného z najväčších diváckych hitov aktuálnej televíznej sezóny. Premiérová epizóda s exkluzívnym hosťom, všestranným umelcom Mariánom Čekovským, sa v stredu, 17. apríla 2019, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa a zatiaľ aj celého mesiaca.

Čoraz obľúbenejší formát autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla dosiahol v tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine najvyšší tohtoročný rating 11,5 % a absolútne rekordný trhový podiel 34,3 %. Konkurenčný film Kráčajúca skala zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,7 % a relácia Najväčší Slovák na Jednotke RTVS trhový podiel 3,0 %.

Ďalší stredajší večer plný bláznivých úloh, zaujímavého rozprávania a skvelej zábavy obzvlášť zaujal cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania 2 na 1 zabezpečili trhový podiel až 51,1 %. Celkovo šou pritiahla k obrazovkám 577-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najlepší tohtoročný výsledok.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie s vynikajúcim ratingom 9,8 % a trhovým podielom 33,0 % v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie o poveternostnej situácii na Slovensku i vo svete si nenechalo ujsť 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo v rámci celého trhu o najsledovanejší program dňa.

Vynikajúco sa však darilo aj ostatným večerným spravodajským reláciám Športové noviny (rating 9,0 % / share 28,7 %) a Televízne noviny (rating 8,0 % / share 31,3 %), ktorým patrilo tretie a štvrté miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti.

Päticu divácky najúspešnejších programov uzatvára rodinný seriál Oteckovia, ktorý štandardne kraľoval podvečernému vysielaniu, keď v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 7,1 % a trhový podiel 35,7 %. Konkurenčná relácia Súdna sieň zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,5 %.

Silnou jednotkou na trhu bol večer tiež komediálny seriál Susedia, ktorý aj s reprízou pondelkovej epizódy zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 excelentný rating 5,1 % a trhový podiel 27,3 %. Konkurenčný seriál Skorumpovaní poliši oslovil na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine 8,4 % divákov pri obrazovkách.

Stredajší rebríček TOP 20 najsledovanejších programov v rámci ponuky menších staníc ovládla s absolútnou dominanciou televízia Dajto, ktorá obsadila až 14 priečok. Najväčší divácky úspech zožal čoraz obľúbenejší popoludňajší blok komediálnych seriálov, prvé miesto patrilo v cieľovej skupine 12-54 epizóde Teórie veľkého tresku s ratingom 1,7 % a trhovým podielom 14,9 %, nasledované epizódou sitkomu Priatelia so zhodným ratingom 1,7 % a trhovým podielom 13,3 %. Spomínané epizódy boli v čase vysielania dokonca dvojkou na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, celodenne dosiahla druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 34,5 % a v prime-time 19:00-23:00 dokonca až 38,2 %, čo je najlepší výkon od októbra 2016.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)