Jubilejná 100. epizóda Susedov zvíťazila s rekordom sezóny

07. 05 2019 12:36 | TS
Susedia v hokejovom ošiali
Susedia v hokejovom ošiali Foto: TV Markíza

Televízia Markíza v pondelok obsadila päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj večernému spravodajstvu a seriálu Oteckovia.

Nové časti kultového komediálneho seriálu Susedia na obrazovkách televízie Markíza týždeň čo týždeň potvrdzujú svoju pozíciu nehasnúceho diváckeho fenoménu. Jubilejná 100. premiérová epizóda s názvom Hurá na hokej! dosiahla v pondelok, 6. mája 2019, v rámci aktuálnej jarnej sezóny rekordnú sledovanosť. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa Susedia stali najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s najvyšším tohtoročným ratingom 10,8 % a druhým najlepším trhovým podielom 28,2 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 512-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je zatiaľ druhý najlepší tohtoročný výsledok.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla excelentný rating 11,0 % a trhový podiel 31,5 %, k obrazovkám pritiahla celkovo 617-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Vynikajúco sa však darilo aj ďalším večerným spravodajským reláciám Športové noviny (rating 10,5 % / share 29,6 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 10,3 % / share 32,4 % v CS 12-54), ktorým v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo tretie a štvrté miesto.

Päticu najsledovanejších pondelkových programov uzatvára podvečerný seriálový megahit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 9,6 % a trhový podiel 37,2 %. Konkurenčná relácia Súdna sieň zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,0 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších televíznych oteckov si nenechalo ujsť 486-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj večerný komediálny seriál Kuchyňa, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal tretí najvyšší tohtoročný rating 7,7 % a trhový podiel 23,3 %.

Rebríček TOP 20 najsledovanejších programov menších staníc doslova ovládla televízia Dajto, ktorej v ňom patrilo až 12 priečok. Prvé miesto obsadila podvečerná epizóda komediálneho seriálu Dva a pol chlapa s ratingom 1,8 % a trhovým podielom 9,2 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,8 %). 

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

Komentáre ( 0)