20. 04 2017 08:45 | PR článok

Biano – najväčší výber bytových doplnkov a nábytku

Hľadáte inšpiratívny zdroj informácií o bývaní, ktorý vám pomôže s kreovaním ideí aj ich realizáciou? Práve ste ho našli!

Biano – najväčší výber bytových doplnkov a nábytku
Biano – najväčší výber bytových doplnkov a nábytku Foto: Shutterstock.com

Pekné bývanie môže začínať rôznymi spôsobmi. Po novom to je možné už aj na internete, ktorý zďaleka nie je len miestom určeným na zábavu. Ak hľadáte inšpiratívny zdroj informácií o bývaní, ktorý vám pomôže nielen s kreovaním ideí, ale aj ich realizáciou, našli ste ho tu. Je ním Biano.sk.

Biano je skvelou platformou pre inzerentov aj kupujúcich. Pre prvých menovaných predstavuje zaujímavý priestor na zviditeľnenie, zákazníkom – kupujúcim zase šetrí veľké množstvo času. Biano.sk vyplnilo medzeru na trhu nevšedným spôsobom, ktorý v segmente bývania doteraz chýbal. Jednoduchý recept na úspech, no „variť“ podľa neho dokážu len tí najlepší.

Pridaná hodnota – ušetrený čas, všetko na jednom mieste

Hlavnou pridanou hodnotou projektu Biano je fakt, že zobrazuje všetko, čo sa týka bývania, na jednom mieste. Zákazník sa tak nemusí dlhé hodiny prehrabávať vo webových stránkach obchodov či dizajnérov, všetko si môže ľahko nájsť a porovnať na stránke Biano. Pomerne inovatívnym momentom je aj to, že Biano ponúka možnosť vidieť konkrétne výrobky priamo v interiéri. Nakupujúci tak získa lepšiu predstavu o ich dispozičných vlastnostiach a dokáže tak lepšie vyhodnotiť ich kúpu.

Ako funguje spolupráca s profesionálmi

Biano pracuje s tromi hlavnými kategóriami – produkty, inšpirácie a profesionáli, ktoré dopĺňa webový magazín. V „priehradke“ Profesionáli nájdete interiérové štúdiá, architektov alebo dizajnérov, ktorí sa na Biano môžu registrovať zadarmo. To je už sám o sebe dôvod, prečo s projektom Biano spolupracovať. Po registrácií si profesionáli môžu nahrať fotky svojich projektov, ktoré sa následne triedia podľa kvality. Obrázky, ktoré sú menej kvalitné, sa zobrazujú na konci zoznamu. Ďalším, výpovednejším dôvodom, je ale fakt, že Biano je skvelým reklamným kanálom s veľkou odozvou, na ktorý si mesačne klikne viac ako milión užívateľov – potenciálnych zákazníkov každého profesionála.

Veľký úspech za relatívne krátky čas

S nápadom vytvoriť interaktívny katalóg o bývaní prišla a zrealizovala ho česká investičná skupina Miton, majúca v portfóliu zrealizovaných projektov aj také monštrá (v dobrom slova zmysle) ako Heureka alebo Slevomat. U našich západných susedov Biano úspešne funguje od leta 2015, pričom spolupracuje s viac ako 700 profesionálmi, 500eshopmi a zobrazuje viac ako 1 milión tovarov. Slovenskú verziu projektu spustili na jeseň roku 2016 a už v prvý mesiac aktuálneho roku zaznamenali oba projekty návštevnosť prekračujúcu 1,5 milióna.

Pokročilé filtrovanie

Za úspech projektu môže aj prepracovaný systém filtrovania na webe, na základe ktorého získate lepší prehľad o tovaroch. Filtrovať sa dá na základe ceny, farby, eshopu či výrobcov, jednotlivé kategórie však majú aj špeciálne filtre, ušité priamo na mieru. Napríklad posteľ si môžete vyberať aj podľa materiálu, typu a druhu postele, povrchovej úpravy alebo dekoru.


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?