19. 06 2017 08:45 | PR článok

Ako si vybrať virtuálne sídlo pre firmu

Aby ste si dokázali vybrať zo širokej ponuky, potrebujete sa vyznať vo všetkých dôležitých aspektoch.

Ako si vybrať virtuálne sídlo pre firmu
Ako si vybrať virtuálne sídlo pre firmu Foto: Seocentrum

Virtuálna kancelária je modernou pomôckou, ktorú využíva veľký počet podnikateľov. Dalo by sa povedať, že sa stala stelesnením toho, čo je pre veľkých manažérov spoločností najviac dôležité. Platíte len za to, čo naozaj využívate a možno čas, ktorý v nej občas trávite. Nie len však od tohto postupu sa odvíja jej výber. Aby ste si dokázali v širokej ponuke takýchto sídiel vybrať, potrebujete sa vyznať vo všetkých dôležitých aspektoch, ktoré ich charakterizujú.

V čom spočíva podstata virtuálnej kancelárie

V prvom rade by ste si mali uvedomiť, že výber virtuálnej kancelárie nie je žiadnou povinnosťou. Naopak je to slobodná voľba, ktorá má svoje výhody a je dostupná aj na našom trhu. Vo svojej podstate je to len poštová adresa, ktorá zľahčuje jednotlivé kroky podnikateľov.

Pokiaľ si to nemôžete dovoliť a ani nechcete využívať na podnikanie svoju vlastnú a súkromnú adresu, plne k dispozícii je vám takéto riešenie. Okrem toho sa výhoda virtuálneho sídla spája aj s úsporou prevádzkových nákladov, ktoré sú pri klasickej kancelárii, nepotrebujete vlastniť budovu a platiť za jej prenájom a údržbu. Ušetríte si čas aj peniaze.

Dôležité údaje, podľa ktorých hodnotíte svoj výber

Ak ste sa teda už oboznámili so základnými a najdôležitejšími výhodami takejto kancelárie, ktoré využíva veľké množstvo podnikateľov, mali by ste si ju vybrať aj vy. Niekedy je však náročné sa vyznať v širokej ponuke. Nezainteresovaný človek by možno ani nevedel, ktoré podmienky na prenájom sídla spoločnosti musí spĺňať záujemca, a aké veci musí naopak ponúkať sídlo. Prinášame vám zoznam dôležitých údajov, ktoré si je nutné všímať:

• mesačný poplatok za prenájom (čo najnižšia cena);
• adresa budovy alebo sídla;
• služby v základnej cene;
• spôsob platby a jej interval;
• hodnovernosť a vek poskytovateľa týchto služieb;
• kvalita personálnych služieb v sídle;

Pri výbere sa pozerajte aj na to, či firma ponúka garanciu preberania písomností, čo je veľmi dôležité pre styk s úradmi. Virtuálna kanceláriou si totiž plníte aj povinnosť voči státu, ktorou je spomínaná adresa. Ak začínate podnikať, dôležitým predmetom založenia s.r.o. je mať miesto, prostredníctvom ktorého môže vaša firma komunikovať s druhou stranou.

Virtuálne sídlo zvýši vašu prestíž

Prevádzkovateľ virtuálnych kancelárií by mal tiež daný objekt vlastniť, aby bola zaistená kontinuita služieb. Veľkou výhodou je ak sa v objekte nachádza aj recepcia, ktorá je prvým stretom s vašou spoločnosťou a v mnohých prípadoch si človek na základe prvého kontaktu urobí svoj názor.

Mnohé tiež o firme vypovie reprezentatívnosť prostredia a správne označenie všetkých priestorov. Pokiaľ sú tieto významné detaily opomenuté, nemusí to pôsobiť na zákazníka a klienta dobre a rýchlo sa rozhodne uprednostniť konkurenciu. Výberom zlej spoločnosti, si človek môže niekedy veľmi uškodiť, preto je vždy dobré si všetko prísť osobne prekonzultovať a vidieť priestory v skutočnosti.

Našťastie je pomerne veľké percento solídnych firiem, ktoré majú charakter a najvyššiu kvalitu reprezentatívneho virtuálneho sídla v Bratislave. Pokiaľ zveríte svoje požiadavky do takýchto rúk, nemusíte sa obávať, že vaša spoločnosť nebude schopná efektívneho dosahovania svojich stanovených cieľov.


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?