Pondelkový večer patril Televíznym novinám a Búrlivému vínu

18. 02 2014 14:50 |
Zlatica Puškárová, Patrik Švajda
Zlatica Puškárová, Patrik Švajda

Medzi najsledovanejšie programy dňa sa zaradili aj rodinný seriál Chlapi neplačú a exkluzívna šou Zlaté manželky. Na Doma bodoval romantický seriál Sila.

Aj počas prestávky hokejového šampionátu na zimnej olympiáde v Soči sa televízii Markíza darilo vynikajúco. V pondelok 17. februára 2014 obsadila v rebríčku najsledovanejších programov dňa šesť najvyšších priečok.

V oboch hlavných cieľových skupinách sa divácky najúspešnejším programom dňa stali Televízne noviny. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 13,5 % a trhový podiel 39,8 %. Nenechalo si ich ujsť 866-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Suverénne najsledovanejším nespravodajským programom sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 31,3 % v 12-54). V rámci širšej cieľovej skupiny 12+ pritiahol k obrazovkám 801-tisíc divákov.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca šou Zlaté manželky (rating 8,0 % / share 26,2 % v 12-54). Exkluzívny pohľad do zákulisia života manželiek najlepších slovenských hokejistov zaujal najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 43,5 %.

Podvečernému vysielaniu dominoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,9 % / share 31,9 % v 12-54), ktorý v rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihol absolútne všetky programy konkurencie. Pozrelo si 553-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V televízii Doma tradične zabodovala dvojporcia romantického seriálu Sila (rating 2,5 % / share 8,1 % a rating 2,4 % / share 12,7 % v 12-54). V počte divákov v rámci cieľovej skupiny 12+ dokonca výrazne predstihol pôvodnú zábavnú šou konkurencie.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,2 %) aj v prime-time (share 36,8 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)