01. 02 2017 16:35 | Tlačová správa

O 10 rokov mladší najsledovanejším nespravodajským programom utorka!

Počasie sa stalo celkovo najsledovanejším programom dňa, v čase svojho vysielania boli jednotkou na trhu aj Televízne noviny!

O 10 rokov mladší
O 10 rokov mladší Foto: TV Markíza

Každý utorok televízia Markíza pomáhať meniť životy rodinám, ktoré potrebujú viac priestoru, aj párom, aby našli stratené sebavedomie. Obľúbené relácie Šťastný domov a O 10 rokov mladší sa aj v utorok, 31. januára 2017, tešili výraznej diváckej pozornosti.

Jedinečná šou O 10 rokov mladší sa stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským program dňa s ratingom 7,4 % a trhovým podielom 24,3 %.

Fascinujúce premeny vzhľadu vybraných záujemcov pod dohľadom moderátorov Miriam Šmahel Kalisovej a Martina Šmahela oslovili najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 49,0 %.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj predchádzajúca šou Šťastný domov, v ktorej moderátorka Janka Hospodárová so svojím tímom pomáha rodinám nájsť šťastnejší domov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 7,3 % a trhový podiel 19,1 %. Pri obrazovkách taktiež dominovali mladé ženy 15-24 (share 42,2 %).

Celkovo najsledovanejším programom utorka sa v cieľovej skupine 12-54 stalo Počasie s ratingom 10,6 % a trhovým podielom 28,6 %. Nenechalo si ho ujsť 614-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V čase svojho vysielania bola jednotkou na trhu aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá v slote medzi 19.00 a 20.07 dosiahla rating 8,8 % a trhový podiel 25,2 % v cieľovej skupine 12-54.

Na čele rebríčka sledovanosti menších staníc sa umiestnila Doma s pravidelnou večernou dvojporciou úspešného tureckého seriálu Vymenené životy (rating 2,2 %/share 5,6 % a rating 2,2 %/share 6,6 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 29,0 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 29,7 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


-1 komentárov
Už ste čítali?