21. 03 2017 14:00 | Tlačová správa

Horná Dolná v pondelok opäť na čele diváckeho záujmu!

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa stali Športové noviny, jednotkou na trhu v čase vysielania boli aj Televízne noviny.

Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Seriál roka 2016 podľa hlasujúcich v prestížnej diváckej ankete OTO pokračoval vo svojom úspešnom ťažení aj v pondelok, 20. marca 2017. Fenomenálna Horná Dolná sa na obrazovkách televízie Markíza stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa.

Premiérová epizóda mimoriadne úspešného komediálneho seriálu s názvom Zlatá horúčka dosiahla v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine vysoko nadpriemerný rating 10,3 % aj trhový podiel 28,3 %. Skvelú zábavu v podaní obľúbených hercov si vychutnávalo celkovo 444-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Príbeh o tom, ako sa Horniaci pripravujú na sponzora, ktorý má podporiť ich futbalové družstvo, pobavil obzvlášť mladé ženy 15-24, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 47,4 %.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 6,0 % a trhový podiel 23,4 %. Úspešný večer zavŕšila premiérová epizóda obľúbenej zábavnej šou Kredenc (rating 3,3 %/share 22,6 % v 12-54).

Najsledovanejším spravodajským programom na trhu sa v pondelok stali Športové noviny (rating 9,9 %/share 27,4 % v 12-54), medzi hlavnými spravodajskými reláciami zvíťazili Televízne noviny (rating 8,2 %/share 25,1 % v 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť vyše pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov.

Rebríčku sledovanosti menších staníc tradične kraľovala televízia Doma s dvojitou dávkou večerného romantického seriálu Vymenené životy (rating 2,2 %/share 6,1 % a rating 2,3 %/share 8,2 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 31,0 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 33,1 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?