28. 03 2017 12:15 | Tlačová správa

Horná Dolná tradične najsledovanejším programom pondelka!

Televízia Markíza má za sebou najúspešnejší týždeň od začiatku roka. Aj Televízne noviny dosiahli najvyšší tohtoročný priemerný trhový podiel.

Horná Dolná
Horná Dolná Foto: TV Markíza

Mimoriadne obľúbený komediálny seriál Horná Dolná si podmanil divákov televízie Markíza aj v pondelok, 27. marca 2017. Premiérová epizóda s názvom Misska sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná vysoko nadpriemerný rating 10,3 % aj trhový podiel 28,3 %, pričom výrazne predstihla konkurenčnú zábavnú šou. Vychutnalo si ju celkovo 434-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Príbeh o tom, ako starosta nepovolí súťaž krásy, pretože sa každoročne končí masakrom, obzvlášť oslovil divákov v Trenčianskom kraji, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 45,8 % v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Nasledujúce priečky v rebríčku pondelkovej sledovanosti obsadili spravodajské relácie Športové noviny (rating 8,3 %/share 24,3 % v 12-54) a Počasie (rating 8,1 %/share 24,8 % v 12-54).

Vďaka televízii Doma v pondelok skupina Markíza kraľovala aj rebríčku sledovanosti menších staníc. Úspešný turecký romantický seriál Vymenené životy (rating 2,6 %/share 7,1 % a rating 2,4 %/share 9,4 % v 12-54) v ňom obsadil dve najvyššie priečky. Doslova si ho zamilovali najmä mladé ženy 12-24, v tejto cieľovej skupine zaznamenali dve pondelkové epizódy trhové podiely 15,3 % a 18,7 %.

Televízia Markíza má za sebou najúspešnejší týždeň od ukončenia šírenia svojho signálu prostredníctvom digitálneho terestriálneho vysielania, ku ktorému došlo od 1. januára 2017. V hlavnom vysielacom čase (19.00-23.00) dosiahla v uplynulom 12. týždni (20. 3. - 26. 3. 2017) priemerný trhový podiel 21,9 % (12-54).

Taktiež aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny zaznamenala minulý týždeň najvyšší priemerný trhový podiel od začiatku tohto roka - 26,3 % (12-54).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?