25. 05 2017 14:10 | Tlačová správa

Mimoriadna relácia o kríze v slovenskom hokeji najsledovanejším programom stredy!

Horúca celospoločenská téma a zaujímaví hostia pritiahli k obrazovkám Markízy takmer pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov.

Mimoriadna relácia: Kríza v slovenskom hokeji
Mimoriadna relácia: Kríza v slovenskom hokeji Foto: TV Markíza

Televízia Markíza v stredu, 24. mája 2017, o 20.20, za vysokého diváckeho záujmu, odvysielala mimoriadnu reláciu venovanú horúcej téme krízy v slovenskom hokeji. Diskusia moderátora Michala Kovačiča s prezidentom Slovenského zväzu ľadového hokeja Martinom Kohútom a trénerom slovenskej hokejovej reprezentácie Zdenom Cígerom sa stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa.

V tejto obchodne dôležitej cieľovej skupine dosiahla mimoriadna relácia nadpriemerný rating 8,5 % aj trhový podiel 25,1 %. Výmena názorov čelných predstaviteľov slovenského hokeja oslovila celkovo 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Pri obrazovkách dominovali diváci s vysokoškolským vzdelaním 12-54 (share 32,2 %), mladé ženy 15-24 (share 33,5 %), či obyvatelia Žilinského kraja 12-54 (share 35,5 %).

Výraznou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca premiérová Chart Show, plná tých najlepších sólových projektov zo sveta slovenskej i zahraničnej hudby. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 6,3 % a trhový podiel 21,2 %. Obzvlášť oslovila mladé ženy 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania relácia zabezpečili trhový podiel 32,2 %.

Vynikajúco sa napriek neskoršiemu vysielaciemu času darilo aj reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 4,5 % a trhový podiel 29,1 %. Taktiež hlavná spravodajská relácia Televízne noviny zaznamenala v stredu skvelé výsledky sledovanosti s ratingom 7,2 % a trhovým podielom 27,2 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 30,7 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 31,1 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?