19. 06 2017 14:55 | Tlačová správa

Finále reality šou Farma najsledovanejším programom týždňa!

Televízia Markíza kraľovala aj piatkovému večeru atraktívnym futbalovým zápasom a sobote kinohitom Podfukár.

Finále Farmy - Dávid verzus Miro
Finále Farmy - Dávid verzus Miro Foto: TV Markíza

V poradí už ôsma séria obľúbenej reality šou Farma pozná svojho víťaza. Stal sa ním Miroslav Povec, ktorý v napínavom veľkom finále porazil svojho súpera Dávida Bušku. Strhujúci súboj o hlavnú výhru vo výške 75-tisíc eur sa v nedeľu, 18. júna 2017, stal na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol finálový priamy prenos Farmy vysoko nadpriemerný rating 9,8 % aj trhový podiel 27,9 %. K obrazovkám pritiahol celkovo 595-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o najsledovanejší diel celej ôsmej sezóny.

Na vrchole rebríčka sledovanosti sa Markíza umiestnila aj v sobotu, 17. júna 2017, vďaka slovenskej premiére kinohitu Podfukár, v hlavných úlohách s hviezdami ako Will Smith a Margot Robbie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 6,9 % a trhový podiel 21,6 %.

V piatok, 16. júna 2017, sa začali dlho očakávané Majstrovstvá Európy vo futbale hráčov do 21 rokov, na ktorých sa tím Slovenska uviedol famóznym víťazstvom nad domácim Poľskom. Priamy prenos rozhodujúceho 2. polčasu tohto atraktívneho duelu sa na Markíze stal v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom dňa.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahla druhá polovica zápasu excelentný rating 8,6 % aj trhový podiel 28,6 %. Našim chlapcom pri obrazovkách fandilo vyše pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov. V najhojnejšom počte sa zišli mladí muži 12-24 s trhovým podielom 41,6 %. Celé stretnutie zaznamenalo priemerný rating 7,8 % a trhový podiel 25,4 % v cieľovej skupine 12-54.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?