01. 08 2017 14:30 | Tlačová správa

Skupina Markíza bola v júli 2017 silným celodenným lídrom!

Aj v dovolenkovom období dosiahla výborný priemerný celodenný trhový podiel 25,5 %.

skupina Markíza
skupina Markíza Foto: TV Markíza

Skupina Markíza si so stanicami Markíza, Doma a Dajto aj v uplynulom júli 2017 udržala stabilnú pozíciu silného celodenného lídra na slovenskom televíznom trhu. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla aj v dovolenkovom období výborný priemerný celodenný trhový podiel 25,5 %, pričom konkurenčnú skupinu Joj (22,9 %) tak predstihla s rozdielom 2,6 percentného bodu.

Taktiež aj samotná TV Markíza bola v júli 2017 najsilnejšou spomedzi slovenských staníc, keď v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala priemerný celodenný trhový podiel 18,7 %. Konkurenčná TV Joj (15,7 %) vykázala v rovnakom období o 3,0 percentné body slabší výsledok.

Aj napriek odchodu z bezplatného digitálneho terestriálneho vysielania dokázala skupina Markíza v cieľovej skupine 12-54 počas uplynulých siedmich mesiacov poraziť konkurenčnú skupinu Joj tiež v obchodne najdôležitejšom prime-time 19.00-23.00. V období od 1. januára do 31. júla 2017 dosiahla priemerný trhový podiel 27,8 %, pričom trhovým lídrom bola celkovo v 102 dňoch.

K skvelým výsledkom skupiny Markíza vo veľkej miere prispela aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. Počas celého júla 2017 dosahovali nadpriemerné výkony, ktoré vyvrcholili v poslednom týždni uplynulého mesiaca, keď zaznamenali priemerný trhový podiel 27,1 % v cieľovej skupine 12-54. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa sledovalo v priemere takmer 400-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

TV Markíza od začiatku roka kontinuálne posilňuje aj svoju výkonnosť v access-prime 18.00-19.00. V júli 2017 zaznamenala v tomto čase najlepší priemerný výkon obľúbená séria príbehov Susedské prípady s trhovým podielom 22,2 % v cieľovej skupine 12-54.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?