18. 09 2017 13:40 | Tlačová správa

Let’s Dance najsledovanejším nespravodajským programom nedele!

Obľúbená tanečná šou si v porovnaní s minulým polepšila a v čase vysielania bola jasným trhovým lídrom.

Let’s Dance
Let’s Dance Foto: TV Markíza

Tanečná horúčka opäť ovládla Slovensko! Tretí priamy prenos najobľúbenejšej tanečnej šou Let's Dance sa v nedeľu, 17. septembra 2017, stal na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Let's Dance nadpriemerný rating 8,2 % a trhový podiel 26,5 %. Kolo súťaže, v ktorom sa tanečné páry predstavili v úlohe slávnych filmových hviezd, pritiahlo k obrazovkám celkovo 533-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V oboch cieľových skupinách si tanečná šou v porovnaní s minulým týždňom z hľadiska počtu divákov polepšila.

Let's Dance si už tradične získalo najmä cieľovú skupinu mladých žien 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 55,4 %. Druhým párom, ktorý musel súťaž opustiť, sa stali frontman skupiny Hex Tomáš „Yxo“ Dohňanský a jeho tanečná partnerka Katka Lacková.

Svoj doposiaľ najlepší septembrový výkon v univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenala v nedeľu hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, keď si ju nenechalo ujsť 586-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla v rámci tohto mesiaca druhý najvyšší rating 9,8 % a nadpriemerný trhový podiel 26,3 %. Výborne sa však darilo aj reláciám Počasie (rating 10,2 % a share 25,6 % v 12-54) a Športové noviny (rating 9,5 % a share 23,8 % v 12-54).

V sobotu, 16. septembra 2017, patril post najsledovanejšieho programu dňa v cieľovej skupine 12-54 relácii Počasie s ratingom 8,7 % a trhovým podielom 27,1 %. Pozrelo si ju 505-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami si prvenstvo vydobyli Ed Harris a Liam Neeson v slovenskej premiére akčného trileru Nočný bežec. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol tento kinohit rating 6,3 % a trhový podiel 19,8 %, pričom najlepšie sa mu darilo vo veľkých mestách 12-54 s počtom obyvateľov nad 100-tisíc (share 25,1 %) v Žilinskom kraji 12-54 (share 29,0 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí.


PR oddelenie skupiny Markíza


Komentáre ( 0)

 
Už ste čítali?