Pondelkový večer patril tradične Susedom, Sila ženy opäť lámala rekordy

04. 06 2019 12:50 |
Susedia na pohrebe
Susedia na pohrebe Foto: TV Markíza

Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, televízia Doma zaznamenala najlepšie výsledky sledovanosti od začiatku roka.

Dnes už legendárny komediálny seriál Susedia sa v pondelok, 3. júna 2019, stal na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla premiérová epizóda s názvom Pohreb rating 7,5 % a trhový podiel 24,0 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 373-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 7,6 % a trhový podiel 31,0 %, k obrazovkám pritiahla 483-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretia priečka v rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, zaznamenala rating 6,8 % a trhový podiel 31,9 %. Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si pozrelo celkovo 418-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Štvoricu najsledovanejších pondelkových programov v rámci cieľovej skupiny 12-54 uzatvárajú večerné Športové noviny s ratingom 6,8 % a trhovým podielom 25,5 %.

Podvečer naďalej jednoznačne dominuje trhu rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,8 % a trhový podiel 34,4 %. Konkurenčná relácia Súdna sieň zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,5 %. Ďalšie zaujímavé príbehy najobľúbenejších slovenských oteckov si v stredu nenechalo ujsť 318-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc v pondelok obsadila televízia Doma s čoraz obľúbenejším tureckým seriálom Sila ženy, ktorý opäť prekonal všetky doterajšie rekordy. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší rating 2,4 % a druhý najlepší trhový podiel 7,5 %, nasledujúca časť zaznamenala druhý najlepší rating 2,3 % a absolútne rekordný trhový podiel 8,2 %. Pondelková druhá epizóda bola zároveň najsledovanejšia od štartu seriálu v širšej cieľovej skupine 12+, keď si ju nenechalo ujsť rekordných 223-tisíc divákov. Televízia Doma dosiahla v pondelok v cieľovej skupine 12-54 najvyšší tohtoročný trhový podiel celodenne (5,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (6,8 %).

Výborne sa darilo aj televízii Dajto, ktorej v rámci rebríčka TOP 20 najsledovanejších programov menších staníc patrilo až 11 priečok. Tento úspech dosiahla najmä vďaka obľúbenému popoludňajšiemu bloku sitkomov Teória veľkého tresku, Priatelia a Dva a pol chlapa, ktorý sa odvčera rozšíril aj o obľúbené 2 baby na mizine a úplnú novinku Kevin si počká.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, celodenne zaznamenala tretí najvyšší trhový podiel od začiatku roka - 34,3 %, nadpriemerne si počínala aj v prime-time 19:00-23:00 s trhovým podielom 34,0 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza   
 

Komentáre ( 0)