Úspešný návrat obľúbených seriálov Susedia a Kuchyňa

05. 03 2019 11:50 | Tlačová správa
Susedia
Susedia Foto: TV Markíza

Televízia Markíza v prvý marcový pondelok výrazne zabodovala tiež podvečerným seriálovým megahitom Oteckovia, ako aj večerným spravodajstvom.

Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa, v strategickej cieľovej skupine 12-54 obsadila v pondelok, 4. marca 2019, až šesť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti a vo všetkých dôležitých programových slotoch výrazne porazila konkurenciu.

Úvodná časť 6. série dnes už kultového komediálneho seriálu Susedia sa stala v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s výborným ratingom 10,7 % a trhovým podielom 29,1 %.

Susedia si aj po rokoch neustále získavajú nových fanúšikov, o čom svedčí napríklad aj trhový podiel 52,3 % v cieľovej skupine mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 519-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Diváci netrpezlivo očakávali aj návrat ďalšieho úspešného komediálneho seriálu Kuchyňa. Prvá epizóda 2. série bola taktiež jednotkou na trhu so skvelým ratingom 8,0 % a trhovým podielom 25,3 % v cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám prilákala celkovo 350-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Tradične vynikajúco sa darilo tiež podvečernému rodinnému seriálu Oteckovia, ktorému v cieľovej skupine 12-54 patrila tretia priečka s nadpriemerným ratingom 9,9 % a trhovým podielom 37,1 %. Konkurenčná súťaž Lucky room zaznamenala na obrazovkách TV Joj v rovnakej cieľovej skupine viac než šesťnásobne nižší podiel na trhu 6,1 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 507-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 10,4 % a trhový podiel 29,6 %. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 610-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší program dňa.

Skvelé výsledky zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Športové noviny (rating 9,8 %/share 27,4 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 9,5 %/share 29,4 % v CS 12-54). Podvečer zabodovali pútavé reportáže v magazíne Reflex (rating 5,7 %/share 28,8 % v CS 12-54).

Skupine Markíza patrilo prvenstvo aj v rámci rebríčka sledovanosti menších staníc. Najvyššiu priečku obsadila televízia Dajto s hviezdne obsadenou akčnou komédiou Pobrežná hliadka, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 1,6 % a trhový podiel 5,3 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,7 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,4 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA


PR oddelenie skupiny Markíza