Kultová komédia Slunce, seno, jahody zatiaľ najsledovanejším programom mesiaca

15. 07 2019 11:36 | TS
Slunce seno jahody
Slunce seno jahody Foto: TV Markíza

V piatok sa vynikajúco darilo aj televízii Dajto, ktorá v rámci rebríčka TOP 20 najsledovanejších programov z ponuky menších staníc obsadila až 14 priečok.

Televízia Markíza divákom každoročne počas letných mesiacov ponúka v piatkové večery obľúbené české komédie, ktoré sa stabilne tešia vysokému diváckemu záujmu. Nie je tomu inak ani tento rok, legendárne Slunce, seno, jahody sa v piatok, 12. júla 2019, stalo v strategickej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najsledovanejším júlovým programom v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahol prvý film z dnes už kultovej trilógie režiséra Zdeňka Trošku vysoko nadpriemerný rating 8,8 % a trhový podiel 30,0 %. Konkurenčné zábavné relácie výrazne zaostali - Všetko čo mám rád zaznamenalo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,3 % a Legendy popu na Jednotke RTVS trhový podiel 6,7 %. Nezabudnuteľné komické postavy a notoricky známe hlášky si v spoločnosti Markízy vychutnalo celkovo 393-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Ďalšie priečky v piatkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 6,1 % / share 26,6 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 5,7 % / share 26,7 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 5,5 % / share 21,6 % v CS 12-54).

V piatok výrazne zabodovala aj televízia Dajto, keď jej v rámci rebríčka TOP 20 najsledovanejších programov z ponuky menších staníc patrilo až 14 priečok. Prvé miesto obsadila epizóda obľúbeného sitkomu Dva a pol chlapa so začiatkom o 17:56, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla skvelý rating 1,7 % a trhový podiel 9,9 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

Komentáre ( 0)