TV Markíza má za sebou zatiaľ najúspešnejší augustový deň

22. 08 2019 13:45 | Tlačová správa
Šampiónka: Skutočný príbeh Gabby Douglasovej
Šampiónka: Skutočný príbeh Gabby Douglasovej Foto: Columbia Pictures

Nateraz najsledovanejšími programami mesiaca sa v cieľovej skupine stali Počasie a film Šampiónka: Skutočný príbeh Gabby Douglasovej.

Televízia Markíza zaznamenala v stredu, 21. augusta 2019, vynikajúce výsledky sledovanosti. S priemerným celodenným trhovým podielom 23,6 % ide v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 zatiaľ o jej najlepší augustový výkon. Taktiež aj v obchodne podstatnom prime-time 19:00-23:00 dosiahla nateraz najvyšší tohtomesačný podiel na trhu 25,9 %.

Zatiaľ najsledovanejším augustovým programom na celom slovenskom trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo včerajšie vydanie relácie Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo vysoko nadpriemerný rating 8,7 % a trhový podiel 30,2 %. Aktuálne informácie o počasí pritiahli k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

Druhú priečku v doterajšom augustovom rebríčku sledovanosti obsadila v rámci cieľovej skupiny 12-54 slovenská premiéra filmu Šampiónka: Skutočný príbeh Gabby Douglasovej, ktorá dosiahla výborný rating 8,4 % a trhový podiel 27,3 %. Strhujúci príbeh o sile a vytrvalosti si vychutnalo 357-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Tretie a štvrté miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Športové noviny (rating 7,8 %/share 25,4 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 7,5 %/share 29,4 % v CS 12-54).

Vynikajúco sa darilo aj podvečernému bloku relácií Prvé Televízne noviny (rating 4,7 %/share 33,7 % v CS 12-54), Reflex (rating 4,8 %/share 31,0 % v CS 12-54) a Rodinné prípady (rating 4,6 %/share 25,8 % v CS 12-54). V čase vysielania boli silnými jednotkami na trhu.

Komentáre ( 0)