Extrémne premeny najsledovanejším nespravodajským programom dňa

26. 09 2019 11:10 | tlačová správa
Najväčšie prekvapenie druhej série. Miro šokoval aj samotného Maroša
Najväčšie prekvapenie druhej série. Miro šokoval aj samotného Maroša Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 si v stredu pozrelo reláciu Počasie, reality šou Farma zaznamenala doposiaľ rekordný trhový podiel.

Jedinečný formát, vďaka ktorému môžu extrémne obézni Slováci získať doslova druhú šancu na život, si opäť podmanil divákov televízie Markíza. Štvrtá premiérová epizóda 2. série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 25. septembra 2019, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla šou nadpriemerný rating 8,2 % a trhový podiel 26,0 %. Príbeh sympatického hudobníka Miroslava Budáča, ktorému sa pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť až 56 kíl, pritiahol k obrazovkám 366-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,0 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 27,3 %, pričom v čase vysielania bola taktiež jednotkou na trhu.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s výborným ratingom 8,7 % a trhovým podielom 27,7 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 527-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Skvelé výsledky dosiahli aj ostatné večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,6 % / share 30,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,1 % / share 24,9 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal tretí najvyšší septembrový rating 8,1 % a nadpriemerný trhový podiel 35,1 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 13,2 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 412-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

Komentáre ( 0)