Fenomenálni Oteckovia ovládli podvečer s jesenným rekordom

15. 10 2019 12:29 | TS
Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom pondelka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, ktorá taktiež zaznamenala rekordnú sledovanosť v rámci aktuálnej televíznej sezóny.

Mimoriadne obľúbený rodinný seriál Oteckovia naďalej suverénne kraľuje podvečernému vysielaniu. Premiérová epizóda odvysielaná v pondelok, 14. októbra 2019, dosiahla v oboch hlavných cieľových skupinách rekordné výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej 4. série.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali Oteckovia v rámci jesennej televíznej sezóny najvyšší rating 8,7 % aj trhový podiel 38,0 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 8,7 %. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 442-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež jesenný rekord seriálu.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bol tradične aj kultový komediálny seriál Susedia, ktorý sa v cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa s ratingom 8,7 % a trhovým podielom 24,5 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 418-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie, ktorá taktiež dosiahla najvyššiu tohtosezónnu sledovanosť. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rekordný jesenný rating 11,0 % a druhý najlepší trhový podiel 32,9 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť v rámci jesene rekordných 625-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,3 % / share 33,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,7 % / share 25,5 % v CS 12-54). Mimoriadne silnými jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj podvečerné relácie Prvé Televízne noviny (rating 4,5 % / share 33,3 % v CS 12-54) a Reflex (rating 5,1 % / share 33,1 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 32,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,9 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)