Sestričky suverénnym víťazom utorka s jesenným rekordom

16. 10 2019 15:05 | Tlačová správa
Sestričky
Sestričky Foto: TV Markíza

Televízia Markíza obsadila šesť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj spravodajským reláciám, rodinnému seriálu Oteckovia, či reality šou Farma.

Sestričky si získavajú čoraz vyšší záujem divákov televízie Markíza. Obľúbený seriál z nemocničného prostredia v utorok, 15. októbra 2019, opäť prekonával rekordy a v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahli Sestričky v rámci aktuálnej 2. série rekordný rating 10,1 % a od štartu seriálu historicky najvyšší trhový podiel 28,1 %, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčné programy. Kriminálny seriál Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,5 % a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 6,5 %.

Sestričky v rámci aktuálnej sezóny prvý raz prekročili ratingovú desiatku a historicky dorovnali svoj druhý najvyšší rating. Celková sledovanosť seriálu túto jeseň prvý raz prekročila polmiliónovú hranicu, keď si včerajšiu epizódu nenechalo ujsť až 508-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Pútavé životné osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si obzvlášť obľúbili mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 44,1 %.

Silnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala tretí najvyšší rating 7,1 % a druhý najlepší trhový podiel 28,1 % v rámci aktuálnej 11. série. Konkurenčné programy značne zaostali, TV Joj odvysielala v rovnakom čase seriál Ministri (share 9,9 % v CS 12-54), Jednotka RTVS ponúkla dokumentárnu šou Stará škola (share 2,6 % v CS 12-54).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom utorka stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo 604-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s vynikajúcim ratingom 9,5 % a trhovým podielom 30,5 %. Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 9,2 %/share 31,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,0 %/share 24,7 % v CS 12-54), ktoré v rebríčku sledovanosti obsadili tretie a štvrté miesto. Vynikajúco si počínali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahli nadpriemerný rating 5,3 % a doposiaľ najvyšší tohtoročný trhový podiel 36,6 %.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 obsadil piatu priečku s ratingom 7,3 % a trhovým podielom 32,0 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,5 %. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 380-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, zaznamenala druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 35,3 % celodenne a tretí najvyšší trhový podiel 36,9 % v prime-time 19.00-23.00.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)