Farma vo štvrtok prekonala všetky doterajšie rekordy

18. 10 2019 17:30 | Tlačová správa
Farma
Farma Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami sa stali Televízne noviny a Počasie, úspešná Horná Dolná dorovnala svoj tohtosezónny ratingový rekord.

Dlhoročne obľúbená reality šou Farma sa aj vo svojej 11. sezóne teší veľkému diváckemu záujmu. Premiérová epizóda odvysielaná vo štvrtok, 17. októbra 2019, prekonala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 všetky svoje doterajšie tohtosezónne rekordy.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla Farma doposiaľ najvyšší rating 8,3 % a rovnako aj trhový podiel 34,3 %. Konkurenčná politická talkšou Na hrane zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,6 %, Jednotka RTVS ponúkla dokumentárnu sériu Fetiše Nežnej revolúcie (share 6,3 %) a film Americká krása (share 4,6 %). Zaujímavé dianie na statku pritiahlo k obrazovkám celkovo 400-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série. Farma obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania reality šou zabezpečili trhový podiel až 60,3 %.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stal úspešný komediálny seriál Horná Dolná, ktorý dorovnal svoj tohtosezónny ratingový rekord 9,2 % a dosiahol tiež najvyšší trhový podiel 26,8 %. Konkurenčné zábavné relácie značne zaostali, Inkognito na TV Joj zaznamenalo v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,7 % a Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 9,6 %. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo celkovo 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s vysoko nadpriemerným ratingom 9,8 % a trhovým podielom 33,1 %. Nenechalo si ich ujsť 582-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom štvrtka stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo rovných 600-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s vynikajúcim ratingom 9,8 % a trhovým podielom 30,8 %.

Podvečernému vysielaniu aj vo štvrtok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 obsadil piatu priečku so skvelým ratingom 8,5 % a trhovým podielom 36,7 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,7 %. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 410-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla štvrtková epizóda rating 1,9 % a trhový podiel 5,6 %. Vychutnalo si ju 206-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež suverénne najvyšší počet v rámci ponuky menších staníc.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, zaznamenala tretí najvyšší tohtoročný trhový podiel 35,2 % celodenne a druhý najvyšší trhový podiel 38,0 % v prime-time 19.00-23.00.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)