Extrémne premeny najsledovanejším nespravodajským programom dňa s rekordnými výsledkami

24. 10 2019 14:17 | TS
Extrémne premeny
Extrémne premeny Foto: TV Markíza

Jedinečný formát, vďaka ktorému môžu extrémne obézni Slováci získať doslova druhú šancu na život, si opäť podmanil divákov televízie Markíza.

Celkovo najviac divákov si v stredu pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny, zabodovali aj Oteckovia a Farma, rekordné tohtoročné trhové podiely dosiahli popoludňajšie relácie Prvé Televízne noviny a Reflex.

Jedinečný formát, vďaka ktorému môžu extrémne obézni Slováci získať doslova druhú šancu na život, si opäť podmanil divákov televízie Markíza. Siedma premiérová epizóda 2. série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 23. októbra 2019, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa a opäť prekonávala rekordy.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla šou v rámci aktuálnej série 2. najvyšší rating 8,7 % a rekordný trhový podiel 27,7 %. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, na TV Joj zaznamenali dve epizódy seriálu Delukse trhové podiely 18,6 % a 17,0 %, Jednotka RTVS odvysielala film Špecialisti s dosiahnutým podielom na trhu 6,3 %.Emotívny príbeh osudom ťažko skúšanej Moniky Tomčíkovej, ktorej sa pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť neuveriteľných 57 kíl, pritiahol k obrazovkám 428-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny rekordný počet.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,6 % a doposiaľ 3. najvyšší trhový podiel 30,8 %, pričom v čase vysielania bola taktiež silnou jednotkou na trhu.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s výborným ratingom 9,9 % a trhovým podielom 32,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 598-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si v stredu najlepšie počínala relácia Počasie, ktorú si pozrelo 615-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila 2. priečku s vynikajúcim ratingom 9,9 % a trhovým podielom 30,8 %. Popoludní zaznamenali rekordné tohtoročné trhové podiely relácie Prvé Televízne noviny (rating 4,7 % / share 38,2 % v CS 12-54) a Reflex (rating 5,5 % / share 35,5 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 8,5 % a trhový podiel 35,2 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,3 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.

Medzi menšími stanicami si najlepšie počínala televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,9 % a trhový podiel 5,6 %. K obrazovkám prilákal celkovo 196-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 36,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)