Sestričky naďalej prekonávajú jeden rekord za druhým

30. 10 2019 11:55 | tlačová správa
Sestričky
Sestričky Foto: TV Markíza

Včerajšia epizóda úspešného seriálu z nemocničného prostredia sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala doposiaľ najsledovanejším programom TV Markíza v rámci aktuálnej jesennej televíznej sezóny.

Mimoriadne obľúbený seriál z nemocničného prostredia Sestričky na obrazovkách televízie Markíza týždeň čo týždeň prekonáva svoje doterajšie rekordy. Nebolo tomu inak ani v utorok, 29. októbra 2019, keď sa predposledná premiérová epizóda 2. série stala v oboch hlavných cieľových skupinách historicky najsledovanejšou.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa včerajšie Sestričky stali zatiaľ celkovo najsledovanejším programom TV Markíza v rámci aktuálnej jesennej televíznej sezóny (od septembra 2019), keď dosiahli svoj absolútne rekordný rating 11,3 % a rovnako aj trhový podiel 29,8 %. V čase vysielania zároveň výrazne porazili konkurenčné programy, kriminálny seriál Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,0 % a dramatický seriál Mediciovci: Vznešený rod na Jednotke RTVS trhový podiel 3,4 %.

Ďalšie zaujímavé príbehy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 565-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež absolútny rekord v doterajšej histórii seriálu. Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 7,1 % a trhový podiel 25,5 % .

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom utorka stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si pozrelo 591-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila 3. priečku s vynikajúcim ratingom 9,7 % a trhovým podielom 29,5 %.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Počasie (rating 10,1 % / share 29,3 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,5 % / share 25,9 % v CS 12-54), ktoré v rebríčku sledovanosti obsadili 2. a 4. miesto.

Päticu najsledovanejších programov dňa uzatvára v cieľovej skupine 12-54 podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý zaznamenal rating 8,8 % a trhový podiel 31,8 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,4 %. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Excelovali aj popoludňajšie spravodajské relácie Prvé Televízne noviny (rating 6,7 % / share 34,4 % v CS 12-54) a Reflex (rating 6,6 % / share 30,0 % v CS 12-54), ktoré boli v čase vysielania mimoriadne silnými jednotkami na trhu.

Medzi menšími stanicami si v utorok najlepšie počínala televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal nadpriemerný rating 2,3 % aj trhový podiel 6,1 %. K obrazovkám prilákal celkovo 217-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je 4. najvyšší počet od štartu seriálu v marci 2019.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre ( 0)