Extrémne premeny sa rozlúčili ako jednoznačný víťaz stredajšieho večera

28. 11 2019 12:16 | TS
Extrémne premeny
Extrémne premeny Foto: TV Markíza

Vynikajúco sa darilo aj spravodajským reláciám TV Markíza, ktoré výrazne porazili konkurenciu v popoludňajších aj večerných vysielacích časoch.

Jedinečný formát, ktorý ponúka extrémne obéznym Slovákom doslova druhú šancu na život, si opäť podmanil divákov televízie Markíza. Záverečná premiérová epizóda 2. série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 27. novembra 2019, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla šou v rámci aktuálnej jesennej sezóny svoj 2. najvyšší rating 9,3 % a historicky 2. najlepší trhový podiel 28,7 % od štartu formátu v septembri 2017. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na TV Joj zaznamenal seriál Delukse trhový podiel 17,2 % a nasledujúca novinka InstaQueen trhový podiel len 10,4 %, Jednotka RTVS odvysielala film Good bye, Lenin! s dosiahnutým podielom na trhu 7,5 %.

Príbeh najťažšieho účastníka Michala Gáleta, ktorý pod vedením trénera Maroša Molnára schudol neuveriteľných 107 kíl, pritiahol k obrazovkám 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež 2. najlepší výsledok tejto sezóny. Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,4 % a nadpriemerný trhový podiel 28,4 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 9,9 % a trhový podiel 30,0 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 603-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách večernej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 9,4 % a trhový podiel 30,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 562-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 9,1 % a trhový podiel 33,8 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,9 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 471-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Suverénne najsledovanejšie spravodajstvo ponúkla Markíza aj popoludní, keď Prvé Televízne noviny zaznamenali rating 5,1 % a trhový podiel 28,3 % v cieľovej skupine 12-54. Zabodoval aj nasledujúci magazín Reflex s ratingom 5,8 % a trhovým podielom 28,0 %. Konkurenčná TV Joj v čase vysielania týchto programov výrazne zaostala so seriálom Naši (share 7,7 % v CS 12-54) a reláciou Noviny (share 6,6 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)