Atraktívne programy TV Markíza doposiaľ vo väčšine prípadov pokorili konkurenčný prime-time seriál

29. 01 2020 14:19 | TS
Martin Šampalík ako Utajený šéf
Martin Šampalík ako Utajený šéf Foto: TV Markíza

Nebolo tomu inak ani v utorok 28. januára, keď v jedinej obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 obsadila TV Markíza hneď štyri najvyššie priečky vrebríčku najsledovanejších programov dňa.

Atraktívna ponuka televízie Markíza je jednoznačne najčastejšou prvou voľbou televíznych divákov pri výbere večerného programu. Na tomto fakte sa nič nezmenilo ani v januári 2020, kedy konkurenčná TV Joj uviedla na trh svoj nový prime-time seriál Nový život. Obľúbené programy na obrazovkách trhového lídra v rámci jedinej obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 zvíťazili nad konkurenčným seriálom vo väčšine doterajších prípadov – pokorených bolo 7 z doposiaľ odvysielaných 11 epizód.

Programová štruktúra TV Markíza je šitá priamo na mieru mladším, moderným a aktívnym divákom, ktorí sú atraktívni pre cieľové skupiny drvivej väčšiny zadávateľov reklamy. TV Markíza obsadila najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti aj v utorok, 28. januára 2020. Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V jedinej obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 10,6 % a trhový podiel 30,1 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť celkovo 649-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhá priečka patrila v cieľovej skupine 12-54 nasledujúcej relácii Počasie, ktorá si pripísala taktiež skvelý rating 10,4 % a trhový podiel 28,9 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 614-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý zároveň v rebríčku sledovanosti obsadil tretiu priečku s ratingom 9,4 % a trhovým podielom 31,8 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,8 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 485-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Oteckovia na diaľku porazili aj konkurenčný prime-time seriál Nový život, rovnako, ako sa to podarilo tiež v priamej konkurencii vysielanej reality šou Utajený šéf. V cieľovej skupine 12-54 jej patrilo štvrté miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti s ratingom 9,3 % a trhovým podielom 25,2 %. Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 20,1 %. Na to, ako si zakladateľ a spolumajiteľ siete reštaurácií Martin Šampalík počínal v koži radového zamestnanca, bolo zvedavých celkovo 459-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Čelo utorkového rebríčka sledovanosti menších staníc ovládla v cieľovej skupine 12-54 televízia Doma. Prvé miesto obsadil podvečerný premiérový seriál Nočná služba s ratingom 1,9 % a trhovým podielom 5,3 %, druhá priečka patrila večernému tureckému seriálu Moja malá princezná s ratingom 1,9 % a trhovým podielom 5,1 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,0 %). 

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre ( 0)