Svadba na prvý pohľad zatlačila konkurenčný prime-time seriál na doterajšie minimum

07. 02 2020 11:24 | TS
Svadba na prvý pohľad
Svadba na prvý pohľad Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa vo štvrtok stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, divácky najúspešnejším seriálom na trhu boli opäť mimoriadne obľúbení Oteckovia.

Netradičná reality šou Svadba na prvý pohľad bola vo štvrtok, 6. februára 2020, opäť jednoznačnou prvou voľbou televíznych divákov pri výbere večerného programu. V jedinej obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa piata epizóda šou stala na obrazovkách televízie Markíza najsledovanejším nespravodajským programom dňa s doposiaľ druhým najvyšším ratingom 9,4 % a rovnako aj s druhým najlepším trhovým podielom 25,0 %. Svadba na prvý pohľad zároveň výrazne porazila konkurenčný prime-time seriál Nový život, ktorý na TV Joj zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine doposiaľ najnižší trhový podiel 17,2 %.

Svadobná šou obzvlášť oslovila mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jej vysielania zabezpečili trhový podiel 36,6 %. Ďalší zaujímavý vývoj vo vzťahoch jednotlivých párov, ktoré sa prvý raz videli až v deň svojej svadby, si nenechalo ujsť 441-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 10,3 % a trhový podiel 28,1 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť celkovo 612-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhá priečka vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá si pripísala rovnako skvelý rating 9,8 % a trhový podiel 27,8 %. Sumár najdôležitejších informácií z domova i zo sveta TV Markíza sprostredkovala 586-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

Post najsledovanejšieho pôvodného seriálu na slovenskom trhu obhájili aj vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách mimoriadne obľúbení Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol seriálový hit rating 9,0 % a trhový podiel 29,2 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 11,5 %. Včerajšiu epizódu Oteckov si vychutnalo celkovo 460-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Diváci televízie Doma si mimoriadne obľúbili turecký seriál Moja malá princezná, ktorý opäť výrazne zabodoval. Prvá štvrtková epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 rating 2,3 % a trhový podiel 5,9 %, nasledujúca časť zaznamenala rating 2,2 % a jej trhový podiel stúpol na hodnotu 6,9 %. Výborne sa darilo aj podvečernému seriálu z lekárskeho prostredia Nočná služba (rating 1,8 % / share 5,3 % a rating 2,1 % / share 5,7 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)