SuperStar naberá na sile, stala sa najsledovanejším programom celého týždňa

24. 02 2020 12:00 | Tlačová správa
SuperStar 2020
SuperStar 2020 Foto: TV Markíza

V piatok a v sobotu sa divácky najúspešnejším programom na trhu v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 stala relácia Počasie.

Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž SuperStar sa v nedeľu, 23. februára 2020, stala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla dlhoročne obľúbená šou vysoko nadpriemerný rating 11,3 % a rovnako aj trhový podiel 29,3 %. Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 1,4 percentného bodu a trhový podiel jej narástol o rovné 3,0 percentné body.

SuperStar v čase vysielania porazila konkurenčné programy, šou V siedmom nebi zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 15,6 % a seriál Hniezdo na Jednotke RTVS dosiahol podiel na trhu 18,9 %. Druhý zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov si nenechalo ujsť celkovo 512-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou ide o nárast o 44-tisíc divákov.

Druhým najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 9,7 % a trhový podiel 24,8 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť celkovo 609-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Trojicu divácky najúspešnejších nedeľných programov v rámci cieľovej skupiny 12-54 uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala rating 9,3 % a trhový podiel 24,0 %. Sumár najdôležitejších informácií z domova i zo sveta TV Markíza sprostredkovala 585-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

V sobotu, 22. februára 2020, sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,6 % a trhový podiel 26,6 %, pričom celkovo si ju pozrelo 580-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Ďalšie priečky patrili ostatným večerným spravodajským reláciám Športové noviny (rating 9,1 %/share 24,8 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,6 %/share 25,7 % v CS 12-54). Medzi nespravodajskými programami zvíťazila večerná česká komédia Dvě nevěsty a jedna svatba (rating 7,7 %/share 21,9 % v CS 12-54).

Aj v piatok, 21. februára 2020, patrili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti televízii Markíza. Prvé miesto v cieľovej skupine 12-54 obsadilo opäť Počasie, ktoré dosiahlo rating 9,2 % a trhový podiel 28,0 %. S tesným odstupom nasledovali Televízne noviny (rating 9,1 %/share 29,0 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ bolo poradie opačné, keď sa Televízne noviny stali s 558-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejším programom dňa, Počasie si s 550-tisíc divákmi pripísalo druhé miesto.

Divácky najúspešnejším nespravodajským programom bol v piatok podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 8,1 % a trhový podiel 28,9 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 11,3 %. Oteckovia zároveň na diaľku porazili aj večerný prime-time seriál Bola raz jedna škola, ktorého dve epizódy zaznamenali na TV Joj podiely na trhu 12,2 % a 10,2 %.


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)