Predposledná predvolebná diskusia víťazom pondelkového večera

25. 02 2020 12:11 | TS
4. predvolebná diskusia na TV Markíza
4. predvolebná diskusia na TV Markíza Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami dňa sa stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie, konkurenčné prime-time programy porazili aj podvečerní Oteckovia.

S blížiacimi sa parlamentnými voľbami narastá aj divácky záujem o záverečné predvolebné diskusie. Predposledná zo série piatich debát pod názvom Voľby 2020 sa v pondelok, 24. februára 2020, na obrazovkách televízie Markíza stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Diskusia moderátora Michala Kovačiča s lídrami štyroch kandidujúcich politických subjektov Andrejom Dankom (SNS), Richardom Sulíkom (SaS), Alojzom Hlinom (KDH) a Borisom Kollárom (Sme rodina) dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 9,0 % a trhový podiel 24,7 %. Nenechalo si ju ujsť celkovo 492-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom aj v tejto širšej cieľovej skupine išlo o najsledovanejší nespravodajský program pondelka. 

Divácky najúspešnejším pondelkovým programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali výborný rating 10,1 % a trhový podiel 29,9 %. Sumár najdôležitejších informácií z domova i zo sveta TV Markíza sprostredkovala 610-tisíc divákom starším ako 12 rokov.

Druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala taktiež skvelý rating 10,0 % a trhový podiel 29,1 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 585-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Na štvrtej priečke sa umiestnila nasledujúca relácia Športové noviny (rating 8,5 % / share 24,4 % v CS 12-54).

Päticu najsledovanejších pondelkových programov uzatvára podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 8,4 % a trhový podiel 30,8 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 10,8 %, Oteckovia zároveň na diaľku porazili aj prime-time reláciu Inkognito. Včerajšiu epizódu najobľúbenejšieho rodinného seriálu si vychutnalo celkovo 458-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma opäť výrazne zabodoval populárny turecký seriál Moja malá princezná. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky menších staníc, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla skvelý rating 2,5 % a nadpriemerný trhový podiel 6,9 %. Nenechalo si ju ujsť celkovo 198-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výborný výsledok dosiahla aj nasledujúca časť s ratingom 2,3 % a trhovým podielom 8,1 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 29,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA 

Komentáre ( 0)