Finálnu predvolebnú diskusiu si na TV Markíza pozrelo vyše 650-tisíc divákov

26. 02 2020 12:01 | TS
5. predvolebná diskusia TV Markíza
5. predvolebná diskusia TV Markíza Foto: TV Markíza

V oboch hlavných cieľových skupinách išlo odoposiaľ absolútne najsledovanejšiu reláciu v rámci prebiehajúcej volebnej kampane.

Záverečná zo série piatich predvolebných diskusií pod názvom Voľby 2020 sa v utorok, 25. februára 2020, stala na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Atraktívna debata moderátora Michala Kovačiča s lídrami piatich preferenčne najsilnejších kandidujúcich politických subjektov Petrom Pellegrinim (Smer-SD), Andrejom Kiskom (Za ľudí), Marianom Kotlebom (Kotlebovci – ĽSNS), Igorom Matovičom (OĽaNO) a Michalom Trubanom (PS/Spolu) dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný rating 11,0 % a trhový podiel 29,6 %.

Konkurenčné programy značne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 17,8 % a predvolebná diskusia na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,9 %. Ostro sledovaný predvolebný súboj si nenechalo ujsť celkovo 658-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine išlo o najsledovanejší nespravodajský program od začiatku roka 2020.

Ďalšie popredné priečky v utorkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,1 % / share 31,0 % v CS 12-54), Počasie (rating 9,2 % / share 26,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,2 % / share 23,8 % v CS 12-54). Televízne noviny sa s 594-tisíc divákmi pri obrazovkách stali najsledovanejším spravodajským programom dňa aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+.

Päticu najsledovanejších pondelkových programov uzatvára podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 8,2 % a trhový podiel 30,3 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 10,8 %, Oteckovia zároveň na diaľku porazili aj prime-time seriál Nový život, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. Včerajšiu epizódu najobľúbenejšieho rodinného seriálu si vychutnalo celkovo 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc tradične obsadil obľúbený turecký seriál Moja malá princezná. Druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky menších staníc, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla skvelý rating 2,2 % a nadpriemerný trhový podiel 7,6 %. Nenechalo si ju ujsť celkovo 188-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výborný výsledok dosiahla aj predchádzajúca časť s ratingom 2,2 % a trhovým podielom 5,8 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA 

Komentáre ( 0)