Svadba na prvý pohľad sa rozlúčila ako víťaz štvrtkového večera

28. 02 2020 11:20 | Tlačová správa
Svadba na prvý pohľad
Svadba na prvý pohľad Foto: TV Markíza

Najsledovanejšími programami dňa sa vo štvrtok stali Televízne noviny a Počasie, konkurenčný prime-time seriál na diaľku porazili aj Oteckovia.

Záverečná epizóda úspešnej reality šou Svadba na prvý pohľad si vo štvrtok, 27. februára 2020, na obrazovkách televízie Markíza v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 aj naposledy poradila s konkurenčným prime-time seriálom.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo zaujímavé vyústenie netradičného sociálneho experimentu rating 8,4 % a trhový podiel 23,4 %, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,6 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,6 %. Definitívne rozhodnutia troch dvojíc, ktoré sa vôbec prvý raz stretli na svojej vlastnej svadbe, či chcú aj naďalej viesť spoločný život alebo sa rozísť, si nenechalo ujsť celkovo 456-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine ide o druhý najlepší výsledok za celú dobu vysielania Svadby na prvý pohľad.

Post najsledovanejšieho pôvodného seriálu na slovenskom trhu obhájili aj vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách mimoriadne obľúbení Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol seriálový hit rating 8,5 % a trhový podiel 31,5 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 11,2 %, Oteckovia zároveň na diaľku porazili aj prime-time seriál Nový život. Včerajšiu epizódu najobľúbenejšieho rodinného seriálu si vychutnalo celkovo 467-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najvyššie dve priečky v štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrili v cieľovej skupine 12-54 večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 9,8 %/share 30,0 %) a Počasie (rating 9,1 %/share 27,2 %). Aj v širšej cieľovej skupine 12+ patrilo štvrtkové prvenstvo Televíznym novinám so 606-tisíc divákmi pri obrazovkách, druhú priečku obsadilo Počasie, ktoré si pozrelo 579-tisíc divákov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,9 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 30,2 %).


Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)