Najsledovanejšie spravodajstvo aj seriály ponúkla v utorok Markíza

04. 03 2020 12:00 | pet
Hrdinovia z Červených pások
Hrdinovia z Červených pások Foto: TV Markíza

Podvečerný divácky hit Oteckovia aj seriálová novinka Červené pásky v rebríčku sledovanosti predstihli konkurenčný prime-time seriál.

Televízia Markíza aj v utorok, 3. marca 2020, ovládla najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti, zabodovali najmä večerné spravodajské relácie a atraktívna seriálová ponuka. Celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny. Hlavná spravodajská relácia TV Markíza dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší tohtoročný rating 11,4 % a nadpriemerný trhový podiel 32,3 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa, vrátane podrobného mapovania povolebného diania, si nenechalo ujsť až 649-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Ratingovú desiatku prekročila aj nasledujúca relácia Počasie (rating 10,5 % / share 29,5 % v CS 12-54), ktorá sa umiestnila na druhej priečke v utorkovom rebríčku sledovanosti. Aktuálne informácie o počasí si pozrelo celkovo 606-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Trojicu najsledovanejších utorkových programov uzatvára podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dorovnal druhý najvyšší tohtoročný rating 9,9 % a zaznamenal nadpriemerný trhový podiel 33,7 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 9,2 %. Včerajšiu epizódu najobľúbenejšieho rodinného seriálu si vychutnalo dovedna 509-tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

Jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nový seriál plný silných emócií Červené pásky, ktorého úvodná epizóda zaznamenala rating 7,8 % a trhový podiel 21,3 % v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčný seriál Nový život na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s trhovým podielom 17,8 %, seriál Kolonáda na Jednotke RTVS si pripísal podiel na trhu 4,0 %. Červené pásky si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 32,7 %.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc tradične obsadil obľúbený turecký seriál Moja malá princezná. Druhá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky menších staníc, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla skvelý rating 2,3 % a nadpriemerný trhový podiel 7,7 %. Nenechalo si ju ujsť celkovo 197-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výborný výsledok dosiahla aj predchádzajúca časť s ratingom 2,2 % a trhovým podielom 5,9 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA 

Komentáre ( 0)