Obyčajná tvár sa stala zatiaľ najsledovanejším filmom tohto roka

30. 03 2020 12:45 | TS
Obyčajná tvár
Obyčajná tvár Foto: Lionsgate

Celkovo najsledovanejšími programami soboty aj nedele sa voboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Počasie aTelevízne noviny, tradične zabodovalo aj nedeľné Na telo.

Slovenská premiéra výnimočného rodinného filmu Obyčajná tvár si v sobotu, 28. marca 2020, doslova podmanila divákov televízie Markíza. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala doposiaľ najsledovanejším filmom a zároveň aj divácky najúspešnejším nespravodajským programom od začiatku tohto roka, a to v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Mimoriadne silný filmový príbeh dosiahol v cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný rating 13,4 % a rovnako aj trhový podiel 32,5 %. Obyčajná tvár v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy, film Leto s gentlemanom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupiny trhový podiel 15,3 % a relácia Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu 11,0 %.

Obyčajná tvár obzvlášť oslovila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania filmu zabezpečili trhový podiel až 55,8 %. Vynikajúce herecké výkony Jacoba Tremblayho, Owena Wilsona či Julie Roberts si vychutnalo dovedna 575-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v sobotu v oboch hlavných cieľových skupinách stali spravodajské relácie Počasie (rating 14,6 % / share 35,3 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 13,5 % / share 33,1 % v CS 12-54). Informácie o počasí si pozrelo 772-tisíc a hlavnú spravodajskú reláciu 741-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Rovnako aj v nedeľu 29. marca 2020, obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách Počasie (rating 14,0 % / share 30,9 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 13,5 % / share 31,3 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o poveternostnej situácii pritiahli k obrazovkám 758-tisíc a večerné spravodajstvo z domova i zo sveta 731-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Predposledný kastingový zostrih speváckej súťaže SuperStar si večer pozrelo až 521-tisíc divákov, čo je v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ druhý najlepší výkon od štartu aktuálneho ročníka. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala včerajšia epizóda rating 11,1 % a trhový podiel 24,4 %.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou uplynulého týždňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Na telo. Včerajšie vydanie, v ktorom moderátor Michal Kovačič privítal nového šéfa parlamentu a predsedu hnutia Sme rodina Borisa Kollára a podpredsedu Smeru-SD Richarda Rašiho, dosiahlo skvelý rating 7,4 % a trhový podiel 26,6 %. Zaujímavú debatu o témach, ktoré aktuálne hýbu Slovenskom, si nenechalo ujsť 491-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Komentáre ( 0)