Televízne noviny, Počasie a mimoriadna relácia s prezidentkou Čaputovou najsledovanejšími programami utorka

08. 04 2020 13:12 | TS
Mimoriadna relácia s prezidentkou Zuzanou Čaputovou
Mimoriadna relácia s prezidentkou Zuzanou Čaputovou Foto: TV Markíza

Vynikajúco sa darilo aj menším staniciam zportfólia skupiny Markíza, na Doma zabodoval turecký seriál Cennet, Dajto bolo spopoludňajšími sitkomami vniektorých časoch dokonca dvojkou na trhu.

Spravodajské relácie televízie Markíza aj v utorok, 7. apríla 2020, obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 si najväčší divácky záujem vyslúžili Televízne noviny, Počasie a spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia, ktorého vzácnym hosťom bola prezidentka Zuzana Čaputová.

Najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné Televízne noviny, ktoré dosiahli skvelý rating 10,6 % a trhový podiel 31,4 %. Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si nenechalo ujsť celkovo 605-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti patrilo nasledujúcej relácii Počasie, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nemenej výborný rating 10,4 % a trhový podiel 28,0 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 592-tisíc divákom starších ako 12 rokov.

Z večernej programovej ponuky si jednoznačne najviac divákov zvolilo spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia, v ktorom moderátor Michal Kovačič diskutoval s noazaj vzácnym hosťom, prezidentkou Zuzanou Čaputovou. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia mimoriadna relácia rating 8,8 % a trhový podiel 22,0 %, pričom uzavrela trojicu najsledovanejších programov dňa.

Konkurenčné stanice v čase vysielania mimoriadnej relácie výrazne zaostali, relácia Nikto nie je dokonalý zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,4 % a seriál Kolonáda na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,9 %. Zaujímavú debatu na aktuálne témy súvisiace s pandémiou koronavírusu, do ktorej sa zapojili aj bývalá ministerka zdravotníctva Andrea Kalavská a infektológ Vladimír Krčméry, sledovalo celkovo 480-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal nový turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating 2,3 % a trhový podiel 5,8 %, vychutnalo si ju dovedna 199-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vynikajúco sa darilo aj popoludňajším komediálnym seriálom na stanici Dajto, obľúbení Priatelia (rating 1,2 % / share 8,7 % a rating 1,3 % / share 8,3 % v CS 12-54) boli dokonca v čase vysielania dvojkou na trhu, keď porazili aj šou Mama, ožeň ma!, ktorá na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala podiel na trhu 6,7 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA 

Komentáre ( 0)