Víťazný návrat obľúbených seriálových hitov Oteckovia, Pán profesor a Sestričky, excelentný štart novej Farmy

02. 09 2020 13:05 | Tlačová správa
Farma
Farma Foto: TV Markíza

Celkovo najsledovanejším programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa v pondelok aj v utorok stala relácia Počasie.

Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do novej televíznej sezóny, v strategickej cieľovej skupine 12-54 obsadila v pondelok, 31. augusta 2020, tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti a vo všetkých dôležitých programových slotoch výrazne porazila konkurenciu.

Po vynútenej päťmesačnej prestávke spôsobenej koronakrízou sa na obrazovky TV Markíza s novými časťami vrátil podvečerný seriálový megahit Oteckovia. Prvá epizóda najobľúbenejšieho rodinného seriálu v jesennej sezóne opäť neohrozene kraľovala trhu so skvelým ratingom 5,9 % a trhovým podielom 28,9 % v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54. Konkurenčný film Vládkyňa zla zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 13,2 %. Skvelú zábavu s mimoriadne populárnymi seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 326-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Svojho reštartu sa v pondelok večer dočkal nový rodinný komediálny seriál Pán profesor, ktorý na jar po troch odvysielaných častiach nečakane prerušila pandémia nového koronavírusu. Úvodná epizóda s názvom Náhradník sa v cieľovej skupine 12-54 stala aj po druhý raz lídrom trhu v čase vysielania s výborným ratingom 6,8 % a trhovým podielom 20,1 %. Konkurenčné Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostalo s podielom na trhu 15,4 %. Pán profesor obzvlášť oslovil mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 33,1 %.

Excelentne odštartovala nová séria dlhoročne úspešnej reality šou Farma, úvodná epizóda sa v cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa s nadpriemerným ratingom 7,0 % aj trhovým podielom 24,1 %. Ďalšia epizóda Inkognita dosiahla na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine ešte nižší podiel na trhu 11,6 %. Nové farmárske dobrodružstvo si taktiež doslova podmanilo mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, vďaka ktorým si Markíza pripísala trhový podiel až 45,0 %. Úplne nový koncept súboja Mesta a Dediny pritiahol k obrazovkám celkovo 337-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Absolútne najsledovanejším programom dňa sa v pondelok v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s výborným ratingom 7,6 % a trhovým podielom 26,3 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 477-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Konkurenciu porazila aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 7,0 % a trhový podiel 27,0 %. K obrazovkám pritiahla 454-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v utorok, 1. septembra 2020, stala úvodná časť premiérovej 3. série obľúbeného seriálu Sestričky. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla skvelý rating 8,2 % a trhový podiel 20,3 %. Ďalšie zaujímavé osudy štyroch sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť 404-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 6,2 %/share 20,8 % v CS 12-54). Konkurenčný seriál Nový život na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s podielmi na trhu 13,8 % a 13,5 %.

Celkovo najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 si aj v utorok pozrelo reláciu Počasie, ktorá dosiahla vynikajúci rating 10,2 % a trhový podiel 27,6 %. Nenechalo si ju ujsť 595-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovali aj Televízne noviny s dosiahnutým ratingom 9,6 % a trhovým podielom 27,5 % v cieľovej skupine 12-54. Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si pozrelo 564-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Rebríček sledovanosti menších staníc v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách ovládla televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Cennet. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda nadpriemerný rating 2,5 % a trhový podiel 6,1 %, vychutnalo si ju až 212-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Darilo sa aj nasledujúcej tureckej seriálovej novinke Statočný a krásna, ktorá obzvlášť oslovila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, v rámci ktorej dosiahol jej podiel na trhu hodnotu až 14,4 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)