Extrémne premeny Slovensko porazili konkurenčný seriál, zdrvujúce víťazstvo Oteckov a Farmy

03. 09 2020 11:41 |
Maroš Molnár
Maroš Molnár Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov si v stredu v rámci oboch hlavných cieľových skupín pozrelo reláciu Počasie, čelo rebríčka sledovanosti menších staníc ovládol turecký seriál Cennet na stanici Doma.

Svetoznáma šou, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, si opäť získala divákov televízie Markíza. Úvodná premiérová epizóda novej série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 2. septembra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom v rámci večernej ponuky slovenských staníc po 20:30.

Extrémne premeny Slovensko - Denisa Masaryková.jpg
Foto: TV Markíza
 

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla šou rating 6,9 % a trhový podiel 21,2 %. Konkurenčný seriál Prázdniny zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 18,9 %. Emotívny príbeh Denisy Masarykovej, ktorá pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára schudla neuveriteľných 58 kíl, pritiahol k obrazovkám 338-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 7,1 % a trhový podiel 32,1 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 7,7 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 355-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výborne sa darilo aj večernej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 4,7 % a trhový podiel 24,0 %, pričom v čase vysielania bola taktiež mimoriadne silnou jednotkou na trhu. Český seriál Slnečná dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu iba 6,1 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci rating 8,5 % a trhový podiel 27,8 %, nenechalo si ju ujsť až 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 7,9 % a trhový podiel 28,0 %.

Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating 2,3 % a trhový podiel 6,6 %, vychutnalo si ju dovedna 213-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)