Sestričky najsledovanejším nespravodajským programom dňa

09. 09 2020 12:21 |
Sestričky
Sestričky Foto: TV Markíza

Celkovo najviac divákov z obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 si v utorok pozrelo reláciu Počasie, podvečer tradične nedali konkurencii šancu populárni Oteckovia.

Obľúbený seriál Sestričky sa na obrazovkách televízie Markíza aj v 3. sérii teší výraznému diváckemu záujmu. Druhá premiérová epizóda aktuálnej sezóny sa v utorok, 8. septembra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Sestričky rating 6,9 % a trhový podiel 21,0 %, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčnú programovú ponuku. Seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,0 % a seriál Viera na Jednotke RTVS trhový podiel 8,3 %. Ďalšie zaujímavé príbehy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 376-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá dosiahla rating 5,2 % a trhový podiel 23,0 % v cieľovej skupine 12-54. Programovou zmenou nasadený seriál 9-1-1 zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 9,5 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie, ktorá si pripísala rating 7,7 % a trhový podiel 25,8 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 478-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 6,9 % a trhový podiel 26,4 %.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 5,1 % a trhový podiel 27,9 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,4 %.

Medzi menšími stanicami si najlepšie počínala televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Cennet, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 2,1 % a trhový podiel 6,3 %. K obrazovkám prilákal celkovo 203-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovala aj nasledujúca turecká seriálová novinka Statočný a krásna (rating 1,5 % / share 5,7 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,0 %).

Celodennou aj prime-time jednotkou na trhu bola skupina Markíza aj v pondelok, 7. septembra 2020, keď v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 obsadila tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti s reláciami Počasie (rating 8,5 % / share 26,9 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 8,2 % / share 28,4 % v CS 12-54) a seriálom Oteckovia (rating 7,0 % / share 31,2 % v CS 12-54).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)