Premiérový Pán profesor jasným víťazom pondelkového večera

22. 09 2020 12:53 | TS
Pán profesor
Pán profesor Foto: TV Markíza

Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza nadviazal na svoje úspechy z jarnej sezóny.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj podvečerní Oteckovia a večerná reality šou Farma. 

Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza nadviazal na svoje úspechy z jarnej sezóny, keď ho po troch odvysielaných častiach nútene prerušila pandémia koronavírusu. Štvrtá premiérová epizóda sa v pondelok, 21. septembra 2020, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Nová časť s názvom Fakjú dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 8,4 % a rovnako aj trhový podiel 24,7 %. Konkurenčné Inkognito na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostalo s podielom na trhu 15,4 %. Pán profesor obzvlášť oslovil mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 35,9 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 357-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 4,9 % a trhový podiel 21,0 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,5 % a trhový podiel 26,0 %, nenechalo si ju ujsť až 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Štvoricu divácky najúspešnejších programov pondelka uzatvárajú ďalšie večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,2 % / share 28,7 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,4 % / share 22,0 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 5,0 % a trhový podiel 26,5 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,2 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

PR oddelenie skupiny Markíza

 

Komentáre ( 0)